וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקוקות לנס: הפועל כפר סבא נשים תתמודד בגומלין בגביע האתגר בכדורעף

הכפר סבאיות ישחקו בספרד מול מנורקה, שניצחה במפגש הקודם 2:3. אם ינצחו, יעפילו לשמינית הגמר: "שום דבר לא גמור"

טלי הקס שחקנית הפועל כפר סבא מול מנורקה. יוסי לזרוף,
טלי הקס מהפועל כפר סבא במשחק הקודם מול מנורקה/יוסי לזרוף

קבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא יצאה לספרד שם תתמודד ביום רביעי (21/12) נגד אוורסה דה מנורקה במשחק הגומלין במסגרת גביע האתגר האירופי (21:00). מדובר במשחק מכריע על העלייה לשלב שמינית הגמר.

אחרי שעברה בסיבוב הקודם את סאלו מפינלנד, בשלב של 32 האחרונות בגביע האתגר, כפר סבא נתקלה ביריבה ספרדית חזקה מאוד בדרג האירופי, והפסידה במשחק הראשון בחמש מערכות ולאחר קרב צמוד 3:2. כעת כפר סבא יודעת שעליה לנצח בחוץ אם ברצונה להעפיל לשמינית הגמר, והיא יצאה לספרד בתחושה שהמשימה אפשרית. במקרה של ניצחון כפר סבאי בחמש מערכות, העולה לשלב הבא תקבע במערכת "זהב".

מנורקה נחשבת לקבוצה ביתית חזקה, שממעטת לבצע טעויות ולא הפסידה העונה באולמה. מנורקה הוא אי יפהפה במערב הים התיכון ואוכלוסייתה מונה כמאה אלף תושבים. גם ההגעה לשם התעכבה כיוון שהטיסה לספרד התעכבה, ובשל כך איחרו את טיסת ההמשך מברצלונה.

מאמן הפועל כפר סבא, סבה דבש, החדיר בשחקניות אנה ויליקי, גלית דבש, יוניסקה בטיסטה, טלי הקס וחברותיהן את האמונה שביכולתן לנצח בספרד. גם נותן החסות קבוצת ח.י. נתנה את ברכתה. במועדון מצפים מהשחקניות שיתעלו על עצמן במשחק חשוב זה, ומאמינים שאפשר לנצח. "שום דבר לא גמור. נבוא לגומלין בספרד במטרה לנצח" אמר המאמן של הפועל כפר סבא.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully