וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו לא קיבל אף הצעה מאירופה, האם גם פיפ"א נגדו?

בספרד ממשיכים לדווח על חוסר התעניינות קונקרטית ב-CR7: "חוץ מאל נאסר יש רק עוד מתעניינת אחת: קבוצה מאיחוד האמירויות". פרנקפורט: אפילו לנו הציעו אותו. וגם: פיפ"א מחקה שני ציוצים שהקניטו את הפורטוגלי, מעריציו טוענים: זו הוכחה נוספת שהכל היה מכור לטובת מסי

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 21.12/ספורט1

למרות שנדמה שכריסטיאנו רונאלדו ממש לא מתלהב להצטרף לאל נאסר הסעודית, ב"אס" הספרדי טוענים שהצדדים מתקרבים מהסיבה הפשוטה ש-CR7 לא קיבל שום הצעה קונקרטית מליגה אירופית גדולה. אפילו לא אחת.

מאז שהחלוץ בן ה-37 עזב את מנצ'סטר יונייטד הופיעו דיווחים על התעניינות של קבוצות כמו מארסיי, נאפולי וצ'לסי, אבל האמת העגומה מבחינתו היא שגם אם היו דיבורים - הם לא התפתחו להצעות. כלומר, לא היו הצעות שנדחו על ידי רונאלדו בגלל שלא היו גבוהות מספיק או כאלו שלא התקבלו בגלל תנאים בחוזה. פשוט אין הצעות מאירופה. לפי "אס" יש רק עוד קבוצה רצינית אחת מלבד אל נסאר וזוהי אל סאד מאיחוד האמירויות.

רונאלדו "נעלם" מהעין עם דממה ארוכה (יחסית) ברשתות החברתיות מאז ההדחה של פורטוגל ממונדיאל 2022. הוא שחקן חופשי ולכן לא חייב למהר. ייתכן שהוא ממתין להתפתחויות אחרי פתיחת חלון ההעברות באירופה ומקווה שאפקט דומינו מסוים יחזיר אותו לתמונה.

שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו. Michael Steele, GettyImages
איזו התרסקות. רונאלדו/GettyImages, Michael Steele

ב"מארקה" כתבו שלום באותה רוח ש"מה שנראה כרגע ברור זה שעולם הכדורגל הפנה לו עורף - לכל הפחות, הקבוצות בהן רצה לשחק". כדורגלן העבר האגדי לותר מתיאוס אף אמר בריאיון ל"בילד": "קשה לי לראות אותו מוצא את מקומו בקבוצה כלשהי כרגע. אני מרחם עליו".

מנכ"ל פרנקפורט אקסל הלמן אף טען שיונייטד הציעה את רונאלדו בקיץ לקבוצה הגרמנית. "אפילו לנו הציעו אותו", אמר, בעוד פיליפ הולצר, יושב ראש המועדון, הוסיף ש"יש לי תחושה שהציעו אותו לכל קבוצה ששיחקה בליגת האלופות".

בינתיים באל נאסר ממתינים ומצפים. המאמן הצרפתי רודי גרסיה אמר לפני כשבוע: "אני חושב שכל מאמן יהיה מאושר לאמן כוכב גדול כמו כריסטיאנו רונאלדו. תמיד האמנתי שדווקא השחקנים הענקים הם אלה שהכי קל לאמן כי הם מאוד אינטליגנטים. זה מה שהיה לי עם פרנצ'סקו טוטי ברומא".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הציוצים שנמחקו

פיפ"א מחקה ציוץ בעד מסי ונגד רונאלדו? "הדיון על הגדול מכולם הוכרע". טוויטר, צילום מסך
עקיצה לרונאלדו? "הדיון הוכרע"/צילום מסך, טוויטר
פיפ"א מחקה ציוץ בעד מסי ונגד רונאלדו? "הדיון על הגדול מכולם הוכרע". טוויטר, צילום מסך
הקנטה של טרול?/צילום מסך, טוויטר

דוגמה נוספת שממחישה את השפל התדמיתי שאליו הגיע רונאלדו בשבועות האחרונים הורגשה בימים האחרונים גם ברשת, כאשר החשבון הרשמי של המונדיאל צייץ שני ציוצים שנתפסו כפוגעניים כלפי הפורטוגלי. אחד מהם הראה תמונה שלו מניף את האצבע ועליה נכתב "אצבע למעלה אם באמת נהניתם מהגביע העולמי", כמעין התרסה על הטורניר הכושל שלו והמוצלח של מסי. על תמונה אחרת של ליאו מסי הופיע הכיתוב "הדיון על ה-GOAT נגמר, כעת הגביע הנכסף הוא חלק מהאוסף שלו, השושלת הושלמה". אחרי ביקורת חריפה של הגולשים, שטענו שפיפ"א מתנהגת כמו "אחרונת הטרולים", שני הציוצים הורדו.

על פי אחד מחשבונות המעריצים של רונאלדו, זו הוכחה ליחס העוין כלפי כריסטיאנו. "זה תמיד היה רונאלדו נגד כל המערכת", נכתב. בחשבון אחר נכתב ש"פיפ"א מחקה את הציוץ הזה... כל הזמן ידענו שזה מכור לטובת מסי, אבל עדיין קשה לעכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully