וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה שב לאימוני פ.ס.ז', נחשף הנאום שלו במחצית גמר המונדיאל

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 12:05

הכוכב חזר למתחם, שלושה ימים בלבד לאחר ההפסד לארגנטינה, בו אמר לחבריו: "משחק חיינו". בנזמה זעם שמנסים לזרז את החלמתו

נבחרת צרפת חזרה מקטאר כסגנית אלופת העולם/רויטרס

נבחרת צרפת עדיין מלקקת את הפצעים אחרי ההפסד הדרמטי בגמר המונדיאל. אמש (שלישי) נחשף סרטון מחדר ההלבשה של הטריקולור במחצית המשחק מול ארגנטינה, תוך שאלופת העולם היוצאת בפיגור 2:0, ונראית אבודה.

בסרטון, נראה קיליאן אמבפה עומד ומטיח בחבריו: "זה גמר המונדיאל, זה משחק חיינו, אנחנו לא יכולים להיראות גרוע יותר. צריך לחזור לדשא ולהתחיל לשחק, להיות אינטנסיביים, להיכנס לקרבות ולעשות משהו אחר. אנחנו בפיגור 2:0. אפשר לחזור!"

השוער המחליף סטיב מנדנדה הוסיף: "כבר עשינו את זה בעבר, עכשיו הגיע הזמן לעשות מהפך. זה אפשרי, אבל צריך לצאת לדשא עם גישה אחרת. חברים, זה גמר המונדיאל, לעזאזל!"

דידייה דשאן דפק על השולחן ואמר: "אני לא רוצה לכעוס. אתם יודעים מה ההבדל כרגע? הם משחקים כאילו זה פאקינג גמר המונדיאל, ואנחנו לא. אתם חייבים להאמין עד השריקה לסיום".

היום, שלושה ימים בלבד מאז גמר המונדיאל הטראומתי, שב קיליאן אמבפה למתחם של קיליאן אמבפה ויצטרף לחבריו באימון. כשנשאל איך הוא מרגיש, אמר: "טוב יותר, טוב יותר, טוב יותר". הכוכב שכבש שלושער בלתי נשכח מול ארגנטינה נחת בצרפת ביום שני, ובעוד עושה רושם שהוא רוצה להשכיח את ההפסד עם חזרה לשגרה, הוא אמור לקבל מנוחה בימים הקרובים. בצרפת העריכו שפריז תאפשר לו לנוח כשבוע וחצי, ואפילו להחמיץ את המשחק מול שטרסבורג בעוד שבוע בדיוק, אולם חזרתו לאימונים גורמת לחלק מכלי התקשורת לקבוע שכן ירצה להיכלל בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112969 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50194 משתתפים

בתקשורת הצרפתית ממשיכים לעסוק גם בעניין קארים בנזמה, שנטש את הנבחרת רגע לפני פתיחת הגביע העולמי. לפי RMC ספורט, אחת הסיבות לכך היתה שחלוץ ריאל מדריד לא אהב שדידייה דשאן מנסה לזרז את חזרתו לדשא. המאמן ניסה לדחוף לכך שכל הסגל שלו יהיה כשיר למשחק הפתיחה מול אוסטרליה, ובעוד רפאל וראן קיבל לוח זמנים מעט יותר סבלני (ושיחק רק במשחק השני מול דנמרק), "בנזמה רצה לראות קצת יותר סבלנות גם איתו".

לאחר שבנזמה נפצע באחד האימונים, הוא התבקש לעזוב את דוחא על ידי הצוות המקצועי. "האם הוא חשב שיוכל לחזור עד סוף המונדיאל? כנראה שכן", נכתב ב-RMC. "כך או כך, זה גרם להרבה תסכול אצלו, והביא אותו לפרוש מהנבחרת. הסיבות לכך עדיין לא ידועות, אבל אין ספק שלכל מה שקרה יש משקל גדול בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully