וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד מלכים: צפו בליאונל מסי שב לעיר הולדתו רוסאריו

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 21:45

הפרעוש נחת מבואנוס איירס ואז לקח מסוק לשכונה בה הוא מתגורר, המעריצים יצאו מהכלים. דיבאלה, שהגיע איתו: "אין לי מילים". הנשיא הרצוג התקשר לנשיא ארגנטינה ובירך אותו

בווידאו: חגיגות אליפות גביע העולם בארגנטינה/צילום: רויטרס

לאחר הפארסה הגדולה במצעד, ליאונל מסי הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) לעיר הולדתו רוסאריו, והתקבל, כמובן, בכבוד ששמור לגדולים ביותר. הפרעוש, שהצעיד את נבחרת ארגנטינה לזכייה בלתי נשכחת בגביע העולמי, שב הביתה והמשיך בחגיגות הניצחון הפרטיות שלו.

מסי טס מבואנוס איירס בצוותא עם פאולו דיבאלה ואנחל די מריה, נחת בסביבות השעה 18:30 (שעון מקומי) בעיר אותה עזב ב-2001, כשהיה בן 13, ומשם המריא במסוק לשכונה בה משפחתו מתגוררת. גם שם חיכתה לו קבלת פנים מרגשת, עם מאות מעריצים נלהבים ששרו לו: "תודה, ליאו". אחד מהמעריצים היה שחקן העבר, קילי גונסאלס, שגם כן הגיע לחלוק כבוד. אשתו אנטונלה הסיעה את מסי לביתו, שם חיכו לו בין היתר שלושת ילדיו, הוריו ומספר קרובים נוספים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מסי יבלה את חופשת חג המולד ברוסאריו עם משפחתו, ואמור להישאר בעיר נעוריו עד סוף השנה האזרחית. רק לאחר מכן ישוב לפריז ויצטרף מחדש לאימוני סן ז'רמן.

"היו הרבה אכזבות במסע, אבל בלעדיהן היה בלתי אפשרי להצליח", כתב אמש מסי בחשבון האינסטגרם שלו, "תמיד היה לי חלום להיות אלוף עולם ומעולם לא הפסקתי לנסות. דייגו מראדונה עודד אותנו מהשמיים. תודה לכולכם מכל הלב, קדימה ארגנטינה".

הגביע "כמעט" הגיע לישראל

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112967 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים

דיבאלה, שעזב את מסי לאחר ההגעה לרוסאריו והמשיך למשפחתו שלו, אמר: "אני גמור, אני חושב שבשלושת הימים האחרונים ישנו אולי חמש שעות. היומיים הללו היו מדהימים, חלמתי על זה כל חיי, מאז שנולדתי. אין לי מילים". על ההחלטה להכניסו מהספסל לקראת סיום הגמר סיפר: "כשסקאלוני קרא לי, ידעתי שזה כדי שאבעט פנדל. ניסיתי לשמור על קור רוח, כי זה לא קל. כשהגיע תורי, היתה לי הליכה ארוכה לכדור. דיברתי עם דיבו מרטינס, והוא אמר לי לבעוט לאמצע אחרי שהם החמיצו. הוא צדק".

הנשיא הרצוג התקשר לנשיא ארגנטינה ובירך אותו על הזכייה

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח היום (רביעי) עם נשיא ארגנטינה אלברטו פרננדס ובירך אותו על זכייתה של נבחרת ארגנטינה במונדיאל בקטאר. הנשיא סיפר לנשיא ארגנטינה על הצפייה המותחת בגמר הדרמטי בבית הנשיא ואמר: "ישראלים רבים אוהדים את נבחרת ארגנטינה והריעו ברחבי המדינה על תוצאות המשחק, מזל טוב!".

נשיא ארגנטינה הודה לנשיא והוסיף: "אנחנו באמת אוהדי כדורגל גדולים פה. נהנינו לא רק מהתוצאות אלא מאיכות המשחקים לאורך הטורניר כולו. זה חלק מהכדורגל הארגנטינאי, חשוב לנו שישוחק טוב, זו הסיבה לדעתנו שזכינו. מסי הוא בהחלט שחקן ייחודי אבל מלבדו הנבחרת כולה היא של שחקנים מצוינים".

במהלך השיחה דנו המנהיגים בנושאים בילטרליים שונים, ביניהם הצבעות בארגונים בינלאומיים ושיתופי פעולה בין המדינות. נשיא ארגנטינה ציין כי הקשר עם מדינת ישראל חשוב לו ולמדינתו מאוד וכי הוא מצפה לשיתוף פעולה עם הממשלה הנכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully