וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "עמדנו במשימה", בראון יהיה כשיר להפועל ירושלים

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 7:17

הפועל תל אביב סיימה את הסיבוב הראשון ביורוקאפ עם ניצחון חוץ גדול בפרומיתאס, המאמן דני פרנקו: "לא מובן מאליו לנצח עם המסורת של הכדורסל היווני". הרכז צפוי לקבל אישור לחזור באופן מלא בסוף השבוע

תקציר: פרומיתאס - הפועל תל אביב 100:83/ספורט1

הפועל תל אביב רשמה אמש (שלישי) ניצחון חוץ משמעותי ביורוקאפ כשהביסה את פרומיתאס פטראס היוונית 83:100 במשחק שנעל את הסיבוב הראשון מתוך שניים בשלב הבתים. האדומים יסיימו את הסיבוב במרכז הטבלה עם חמישה ניצחונות וארבעה הפסדים, ואם ימשיכו בקצב זה עשויים להשיג יתרון ביתיות בשלב שמינית הגמר.

המשחק ביוון הוכרע בתחילת הרבע השלישי, האדומים בהובלת ג'ורדן מקריי שהפגיז 26 נקודות ו-8 אסיסים, יצאו לריצת 0:18 בפתיחת המחצית השנייה, ויצרו יתרון שממנו ליוונים לא היה סיכוי לחזור. קסביאר מנפורד הוסיף 15 נקודות, ג'יילן הורד במשחק החזרה שלו היה מושלם מהשדה עם 14 נקודות וצ'ינאנו אונואקו קלע 11 נקודות והוריד 8 ריבאונדים כשהאדומים הסתדרו מצוין ללא ג'ייקובן בראון.

"זה לא מובן מאליו שאנחנו מגיעים לכאן, עם המסורת של הכדורסל היווני והאיכות שלו ועושים ניצחון", אמר דני פרנקו בסיום, "קרדיט גדול לשחקנים ולצוות שלי, ואנחנו נמשיך להתקדם ממשחק למשחק. אני מודה לאוהדים שלנו שעשו את כל הדרך לתמוך ולעודד אותנו וגם להם כמובן, חלק משמעותי מהניצחון הזה".

ג'ורדן מקריי, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כיכב. מקריי/ברני ארדוב

בר טימור שקלע 9 נקודות סיפר: "הגענו למשחק חוץ קשה ועמדנו במשימה לסיים את הסיבוב הראשון במאזן חיובי. עשינו 31 אסיסטים, שיחקנו כקבוצה וידענו מתחילת המשחק לשחק עם ביטחון. אני שמח בשביל האוהדים שלנו שיחזרו עם חיוך הביתה".

בהפועל תל אביב אמנם לא ישחקו בשבוע הבא ביורוקאפ בשל פגרת חג המולד, אך לוח המשחקים שלהם עדיין צפוף עם משחקי השלמה מהסיבוב הראשון. ג'ייקובן בראון צפוי לקבל בסוף השבוע אישור סופי לחזור לאימונים מלאים אחרי זעזוע המוח שספג במשחק נגד ורוצלאב בשבוע שעבר, והוא אמור להיות בסגל נגד הפועל ירושלים ביום שני הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully