וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינה רוצה להתחזק: מימר מחפש קשר אחורי זר ושחקן התקפה נוסף

20.12.2022 / 9:36

בקבוצה לא התרגשו מההפסד למכבי ת"א ("פערי האיכות והתקציב גדולים מדי"), אך מצפים לקחת נקודות בשני המשחקים הבאים. המאמן בוחן מספר מועמדים, המועדון צפוי לעמוד לדין עקב נהמות אוהדים לגיאגון

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

אנשי מכבי בני ריינה לא התרגשו יתר על המידה מההפסד הביתי אמש (שני) 2:0 למכבי תל אביב. "מכבי לא בליגה שלנו מכל הבחינות", אמר גורם בקבוצה. "פערי האיכות והתקציב גדולים מדי עבורנו ועדיין במחצית השנייה יכולנו להשוות את התוצאה. דניאל פרץ לקח כדור אדיר מבואטנג, כל שוער אחר היה נכנע. יש לנו עכשיו שני משחקים חשובים ונצטרך לקחת בהם את הנקודות", הוסיף הגורם.

בריינה מצפים לקחת נקודות בשני המשחקים הבאים, נגד הפועל חיפה והפועל חדרה, בייחוד לאור הצפיפות שיש כעת בחלק התחתון של הטבלה.

הקבוצה צפויה לעמוד לדין משום שהמשקיף גיא פורטניאגין צפוי לציין בדו"ח המשחק שלו, שבחצי השני השמיעו אוהדי בני ריינה נהמות לעברו של פארפה גיאגון, שחקנה של מכבי תל אביב. לצד הכעס על הנהמות, ציינו אנשים במכבי תל אביב לטובה את התנהגותו של בעלי ריינה סעיד בסול, שהגיע ליציע וביקש מהאוהדים לחדול מיד מהנהמות המכוערות.

אבי ריקן, שחקן מכבי תל אביב לצד מופלח שלאעטה, שחקן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
לא כוחות. שלעאטה מול ריקן/ברני ארדוב

בפן המקצועי מעוניין המאמן שרון מימר להתחזק בשני שחקנים נוספים לפחות, לקראת החלון בינואר. מימר מחפש קשר אחורי זר וכבר בוחן מספר מועמדים, כאשר בנוסף הוא ינסה לצרף גם שחקן התקפי לחלק הקדמי. הקשר אייסק נורטי צפוי להיות משוחרר בינואר והוא מצטרף ללזאר יובאנוביץ' הסרבי, שכבר קיבל הודעה שהוא משוחרר ועד שימצא קבוצה, הוא מתאמן בנפרד מחבריו בריינה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully