וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת החמצה בסכנין: "יש סגל לפלייאוף עליון, צריך לעשות זאת"

20.12.2022 / 9:17

בקבוצה הרגישו שניתן להפתיע את מכבי חיפה וכעת עוסקים בהפועל ת"א: "ננסה לקבל מזה כוחות להמשך, המטרה היא אחת - שלוש נקודות". כיאל וגנאים ישובו להרכב

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:3/ספורט 1

תחושת החמצה, כך אפשר להגדיר את חדר ההלבשה של בני סכנין בסיום ה-3:1 אתמול (שני) מול מכבי חיפה. שחקניו של קובי רפואה, שרשם בכורה בליגה עם סכנין, ידעו שהם מגיעים למשחק מול האלופה בסגל חסר מאוד וללא שחקני מפתח, ובכל זאת כמעט והפתיעו את הירוקים. "ככל שהמשחק התקדם הבנו שאפשר להפתיע", טען שחקן בקבוצה, "וגם העזנו יותר. לצערנו זה לא הספיק, אבל ננסה לפחות לקבל מזה כוחות להמשך".

בסכנין מבינים שנקודות מול מכבי חיפה היו בגדר בונוס, ובקבוצה כבר עברו להתעסק במשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב. "המטרה נגד הפועל תל אביב היא אחת ויחידה - שלוש נקודות", אמר גורם בסכנין. "יש פה סגל לפלייאוף עליון ואפשר וצריך לעשות את זה".

מי שיחזרו למשחק ביום ראשון הקרוב הם בירם כיאל ואיאהב גנאים, שיובו ל-11 בו אמור להמשיך רועי שוקרני שזכה למחמאות על משחקו אתמול. גם ניקולאו קרדוסו עשוי לשוב מפציעה ולשחק, בניגוד למארון גנטוס ומרואן קבהא הפצועים שצפויים להמשיך להיעדר.

גיא מלמד, שחקן בני סכנין לצד עלי מוחמד, שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
נקודות מול מכבי חיפה היו בונוס. מלמד/קובי אליהו

במועדון התייחסו לכך שפחות מאלף אוהדים הגיעו אתמול למשחק, בניגוד למשחקי העבר בסמי עופר, אז יציע האורחים של סכנין היה מלא. "הקהל מאוכזה ואנחנו מבינים את זה", אמר בסיום גיא מלמד. "יש פה קבוצה עם שמות ואני אישית שמח להיות פה"

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully