וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מהללת: "אצילי מעל הליגה". חזיזה עשוי לחזור בנתניה

20.12.2022 / 8:26

הירוקים מרוצים מהחזרה החלקה לליגה ועסוקים בחוזיהם של שרי ולביא. הקפטן דורש סעיף שחרור נמוך, מחמאות לרועי משפתי

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:3/ספורט 1

1. שביעות רצון במכבי חיפה אחרי הניצחון אתמול (שני) 1:3 על בני סכנין. בחיפה חששו מכך שלאור החיסורים הרבים של היריבה, היא תסתגר ומאוד תקשה עליהם. כך אכן קרה על שדין דוד קבע 0:1 ולאחר מכן סכנין דווקא החלה לתקוף וגם הגיעה למצבים.

"למרות שכולם מסביב אמרו שיהיה משחק קל, אנחנו ידענו שיהיה משחק קשה למרות ואולי אפילו בגלל החיסורים שלהם", אמר גורם בחיפה, "המטרה הייתה לצלוח את המשחק ולהיכנס לעניינים ועשינו את זה".

המאמן ברק בכר היה מרוצה מאוד מהאגרסיביות והנחישות ששחקניו הפגינו במשחק החזרה לליגה מפגרת המונדיאל. "ראו שלכל הקבוצות לוקח זמן להיכנס לעניינים והיה חשוב לפתוח עם ניצחון".

מי שזכו למחמאות הם דין דוד, עומר אצילי ושון גולדברג. השניים האחרונים האריכו חוזים לאחרונה ובחיפה מאוד מרוצים מזה. בכר אתמול אמר חצי בהלצה שהקבוצה תהפוך את אצילי ל"מסי שלה" ובחיפה אכן מייחסים חשיבות אדירה לקשר שהבקיע את השער העשירי שלו. "הוא עם מספרים מטורפים ולא עוצר", אמר אחד מחבריו, "אין ספק שבליגה שלנו הוא מעל כולם".

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. קובי אליהו
גם הפגרה לא עצרה את אצילי/קובי אליהו

2. עוד שחקן שבחיפה רוצים מאוד לסיים עם נושא הארכת חוזהו הוא צ'ארון שרי. הקשר ההולנדי החל את המשחק אתמול על הספסל אחרי כמה ימים בהם סבל מחום גבוה ואף הוריד במשקל בגלל המחלה. בקבוצה לא רצו לסכן את שרי והוא נכנס רק במהלך המחצית השנייה. שרי הציב תנאים בראשם שדרוג משמעותי וחוזה לכל הפחות לשנתיים וההערכה היא שהוא יחתום בקרוב.

מלבד שרי בקבוצה רוצים לשבת גם עם נטע לביא. כרגע נראה שהקשר שמעוניין לצאת לאירופה, יחתום רק אם יוכנס סעיף שחרור בתג מחיר נמוך יחסית שלא יקשה עליו להימכר.

מלבד שרי ולביא, גם ברק בכר שמחזיק בחוזה לעונה הבאה צפוי לשבת עם ראשי המועדון ולדון בשדרוג והארכת חוזהו. בכר רוצה שלא יהיה שחרור המוני בסוף העונה וכן שהקבוצה תתחזק כדי לעשות עוד מסע אירופי בעונה הבאה - אם וכאשר הירוקים יבטיחו מקום באירופה בתום העונה הנוכחית. עוד לפני הקיץ, בחיפה רוצים להתחזק גם בינואר כאשר דיא סבע עדיין מועמד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי מול שחקן בני סכנין חסן חילו. קובי אליהו
סבל מחום גבוה ביים האחרונים. שרי/קובי אליהו

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112987 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50198 משתתפים

3. במכבי חיפה מקווים שחלק הפצועים יחזרו לפעילות מלאה עד המשחק נגד מכבי נתניה ביום שני הבא. בקבוצה מאמינים שנטע לביא יהיה כשיר לפתוח, בעוד דולב חזיזה ינסה לחזור לאימונים השבוע ואז יוחלט האם הוא יהיה בסגל למשחק. דילן בטובנסיקה צפוי גם הוא לחזור לסגל מול נתניה, ומנגד דניאל סונדגרן ומחמוד ג'אבר ייעדרו.

ג'וש כהן נוטה לבחור בטיפול שמרני ואם יוחלט סופית שלא ייצא לניתוח, השוער יעבור שיקום בניסיון לחזור בתוך כחודשיים. במועדון מבינים שייתכן שיהיה מדובר בזמן החלמה ארוך יותר. בחיפה עדיין לא קיבלו החלטה האם ללכת על שוער בכיר נוסף כשנכון לעכשיו הקרדיט ניתן לרועי משפתי. אתמול הוא זכה למחמאות כשהציל מספיגה אחרי מצב מסוכן של גיא מלמד ביתרון שביר 0:1.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully