וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוריס וגריזמן התנגדו לחזרת בנזמה, פבאר יצר אווירה מזיקה"

העיתונאי רומן מולינה חשף את המתיחויות בנבחרת צרפת: תומכי בנזמה "הושתקו", ראשי ההתאחדות קיוו להפיל עליו את האשמה, דשאן חשש שנוכחותו "תגרום לסיקור שלילי"

קבלת הפנים של נבחרת צרפת בפריז/רויטרס

נבחרת צרפת חזרה אמש (שני) לפריז אחרי ההפסד הכואב בגמר המונדיאל הדרמטי מול ארגנטינה, וזכתה לקבלת פנים מעשרות אלפי אוהדים בכיכר הקונקורד. למרות האכזבה מאובדן תואר אלופת העולם, רוב השחקנים נראו מחויכים על הבמה והודו לקהל שהגיע לתמוך בהם, אבל במקביל לאירוע החגיגי הבטיח העיתונאי רומן מולינה לחשוף "כמה אמיתות" בנוגע למה שקרה נבחרת במהלך המונדיאל, והוא אכן עשה זאת.

בשידור היוטיוב שלו, מולינה טען כי השניים שהתקשו להשלים עם חזרתו של קארים בנזמה היו הוגו לוריס ואנטואן גריזמן, שלדבריו סלדו ממנהיגותו וראו בנבחרת כ"שלהם". השניים העדיפו שלא יהיה חלק מהסגל ו"בירכו" על כך שבסופו של דבר הוא אכן נשאר בבית בגלל פציעה. לדבריו, דווקא עם אוליבייה ז'ירו, למרות עימותי העבר, לא היה כל חיכוך וחלוץ מילאן אפילו רצה לפתוח לצדו ב-11.

קארים בנזמה שחקן נבחרת צרפת עם אוליבייה ז'ירו. רויטרס
דווקא ביניהם לא היה חיכוך. קארים בנזמה עם אוליבייה ז'ירו/רויטרס

שחקנים רבים תמכו בבנזמה, אבל הנהלת ההתאחדות הזהירה אותם מפני הבעת תמיכה פומבית. על פי מולינה, אנשים בהתאחדות אמרו אחרי היורו בשנה שעברה: "אם משהו לא יסתדר, נוכל להאשים את בנזמה".

בנוגע להכללת זוכה כדור הזהב בסגל הנבחרת חרף הפציעה, מולינה טוען כי המאמן דידייה דשאן חשב ש"בנזמה הוא שחקן גדול מדי כדי שיהיה בסביבה במצב כזה, כי נוכחותו עלולה ליצור סיקור תקשורתי שלילי". לכן לא הסכים שיהיה עם הנבחרת כל עוד הוא לא כשיר לשחק.

העיתונאי טען כי זינדין זידאן סירב להצעות ענק מפריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד כדי להשאיר עצמו פנוי למשרת מאמן הנבחרת, ומינוי שלו במקום דשאן עשוי לסלול את הדרך של בנזמה בחזרה לסגל, למרות הודעת הפרישה אתמול, עליה החליט החלוץ ברגע שנשלח לביתו. הוא המתין עם ההודעה לסיום המונדיאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בנז'מן פבאר שחקן נבחרת צרפת. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
מילים קשות בינו לבין דידייה דשאן/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

באשר למגן בנז'מן פבאר, אחד מגיבורי מונדיאל 2018 שהפך בטורניר הזה לשחקן שולי אחרי הכעס עליו במשחק הראשון מול אוסטרליה, אמר מולינה: "הגישה שלו יצרה אווירה מזיקה במחנה, הוא השמיע הערות לא ראויות מהספסל או באימונים לעבר חברים לקבוצה והצוות כעס. נאמרו מילים קשות בינו לבין דשאן.

עוד דיווח מולינה על חוסר אמון מצד השחקנים בצוות הרפואי של הנבחרת, כאשר חלק מהם נעזר ברופאים ואנשי מקצוע פרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully