וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון עלתה לחצי גמר גביע המדינה בכדוריד

הקבוצה מעיר היין גברה 28:31 על הפועל קרית אונו והעפילה לשלב הבא. שניר נציה נבחר למצטיין המשחק בפרוליג בצרפת

הפועל ראשון לציון היא העולה הראשונה לחצי גמר גביע המדינה בכדוריד, לאחר ניצחון חוץ הערב (שני) על הפועל קרית אונו 28:31 (15:15) במפגש שפתח את שלב רבע גמר גביע המדינה.

במשחק הערב, טאריק קאסומוביץ' הוביל את מבקיעי קרית אונו עם 11 שערים, מילוש סאביץ' הוסיף 6, מילוש דוליץ' 3, אלון שולמן, אוראל מחלוף ולידור פינטו 2 כ"א, עמית גל ואיליה מוסיינקו 1 כ"א.

כבשו להפועל ראשון לציון: אראל צייטלר ואנטוניו פריבאניץ' 7 כ"א, אולג אסטראשפקין ורועי ליבגוט 6, איתי סורקיס 3 ונמניה פריבאק 2.

שלושה משחקים נוספים בשלב רבע הגמר ייערכו מחר: מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות הפועל אשדוד תארח את מכבי קרית מוצקין (19:00). א.ס. רמת השרון, הפינאליסטית במפעל, תארח את א.כ. נס ציונה (19:00) והמשחק שינעל את השלב יחל ב-19:30 בבית מכבי בין מכבי ראשון לציון לבני הרצליה.

כדוריד: הפועל קרית אונו - הפועל ראשון לציון. גבי אלאלוף, אתר רשמי
הראשונה בחצי הגמר. הפועל ראשון לציון/אתר רשמי, גבי אלאלוף

הלגיונרים בענף עשו כבוד במשחקי היום כאשר שניר נציה, פיבוט נבחרת ישראל, הציג את משחקו הטוב ביותר העונה בפרוליג הצרפתית, עם 4 שערים במאה אחוזים מהשדה ויכולת טובה בהגנה, והיה שותף בכיר לניצחון קבוצתו ננסי על וילרבאן 27:28 - וגם זכה לתואר השחקן המצטיין במשחק. בבונדסליגה השנייה בגרמניה, נדב כהן שחקן נבחרת ישראל פתח לראשונה בהרכב של לובק שוורטאו, שיחק 50 דקות והבקיע 3 שערים ומסר 3 אסיסטים בניצחון 19:34 על הוטנברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully