וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "היינו צריכים לכבוש את השני קודם לכן"

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי הניצחון 0:2 על מכבי בני ריינה: "אחרי אום אל פאחם רצינו לסגור סיפור בשלב מוקדם". מימר: "צמצמנו את הפערים העצומים בין המועדונים"

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

מכבי תל אביב גברה הערב (שני) 0:2 על מכבי בני ריינה במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל, עקפה את הפועל באר שבע ועלתה למקום השני בטבלה. האורחים מתל אביב עלו ליתרון בדקה השמינית משער של ערן זהבי ועוד אחד עצמי של נאעל חוטבא בדקה ה-76 שסגר את הסיפור.

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לקח הרבה נקודות חיוביות מהמשחק. איביץ'/ברני ארדוב

ולאדן איביץ' סיכם את הניצחון: "התחלנו עם שער בעשר הדקות הראשונות. היו לנו עוד שלוש הזדמנויות טובות מיד לאחר מכן כדי לסגור את הסיפור, שיחקנו עם ביטחון. זה לא היה קל, הייתה מולנו קבוצה מאורגנת ומסודרת. בתחילת המחצית השנייה הגענו לעוד מצבים, היינו צריכים לכבוש את השער השני מוקדם יותר. היה לנו מזל קצת בשער השני, אבל זה הגיע לנו הניצחון הזה. אחרי המשחק מול אום אל פאחם, ראינו שלשחק לא טוב ולא להגיע להזדמנויות זה משהו שגורם לנו להילחץ. שמח שהצלחנו היום".

על הכללתו של יונתן כהן בהרכב והחלפתו במחצית: "יונתן פתח וירד כי הוא לא בכושר עדיין בשביל זה. הוא יראה עוד למה הוא מסוגל, אני בטוח. במשחק הבא נרצה להיות טובים יותר, לוקחים מכאן הרבה דברים טובים ונקווה להשתפר ממשחק למשחק".

דור פרץ הוסיף: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב. הייתה אנרגיה טובה, הגענו למצבים וחצאי מצבים, צריכים לשפר את הפס האחרון ובמשחקים כאלה להגדיל את התוצאה כמה שיותר מהר. הרגשתי טוב באופן אישי ואני מאוד שמח שזו היכולת שהצגתי היום".

על הכושר שלו מאז החזרה למועדון: "חזרתי שחקן שונה מאיטליה, זה לא אותו שחקן שיצא, לטוב ולפחות טוב. הבאתי דברים חדשים שלמדתי, מצד שני יש תהליך התאקלמות למרות שחזרתי לארץ וזה המקום הנוח, לוקח זמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
"הפערים גדולים". מימר/ברני ארדוב

שרון מימר הדגיש את השוני בין הקבוצות: "יש פערים גדולים בין המועדונים. עשיתי שינוי במערך, חבל שהגול הראשון היה מאיבוד כדור שלנו. יצאנו במחצית שנייה טובים יותר וההחמצה של בואטנג כמעט החזירה אותנו עם שוויון. מול מכבי תל אביב אי אפשר להיות לא מספיק טובים. השער השני שלהם עם המון מזל גמר לנו את המשחק. קבוצה שעולה ליגה יכולה להיות במקום גרוע יותר מאיתנו. עצם העובדה שאנחנו במקום שלא מתחת לקו האדום זה חשוב, נקווה שנעשה את המשימה המרכזית שלנו ונישאר בליגה".

על כניסתם של בואטנג ועאבד: "אני חושב שבואטנג ועאבד שנכנסו הם שחקנים טובים ומובילים. אין ספק שהם על המגרש אנחנו טובים יותר. אנחנו עדיין בני ריינה, להגיד שתהיה פה איכות כמו מכבי תל אביב זה לא יקרה. צמצמנו את הפערים כמה שיכולנו מהם. הראש למשחק מול הפועל חיפה".

נאעל חוטבא הביט קדימה למשחקים הבאים של הקבוצה: "תכנית המשחק שלנו עבדה, חוץ מזה שקיבלנו גול מהיר. המתפרצות שלנו היו מסוכנות מאוד ובמחצית השנייה כמעט חזרנו למשחק. לצערי זה לא קרה, ממשיכים האלה. במחנה עבדנו חזק, בגביע הטוטו ובגביע המדינה היינו מאוד טובים. היה לנו היום משחק די טוב, אבל משחקים נגד מכבי תל אביב ואנחנו לא בליגה שלה. הליגה שלנו תתחיל משבוע הבא, נגד הפועל חיפה וחדרה אחרי זה. שם נצטרך לבוא חזקים ולשחק כדי להוציא נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully