וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "טעויות שלא מתאימות לליגה ב', מתבייש בשחקנים שלי"

מאמן עירוני קרית שמונה תקף את שחקניו אחרי ה-3:3 מול נס ציונה והוסיף: "אשב עם איזי ונחליט - לכאן או לכאן". ניר ברקוביץ': "כנראה שאנחנו רכים מדי, ככה אי אפשר להישאר בליגה"

תקציר: עירוני קרית שמונה - סקציה נס ציונה 3:3/ספורט1

בהשראת גמר המונדיאל, גם עירוני קרית שמונה וסקציה נס ציונה סיפקו הערב (שני) דרמה שהסתיימה ב-3:3, רק ללא צורך בהארכה. המארחת כבר חזרה מפיגור 2:0 בזכות מספרת של סנין סבאי וצמד של מוחמד שכר, אבל בתוספת הזמן היה זה לבאן קוטאליה שאיזן מהנקודה הלבנה והותיר את הקריה ללא ניצחון מאז ה-0:2 על אותה נס ציונה במחזור הפתיחה.

ניר ברקוביץ' מאמן סקציה נס ציונה עם מנחם קורצקי מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
התחילו את הערב מחויכים. ניר ברקוביץ' עם מנחם קורצקי/מאור אלקסלסי

מנחם קורצקי נשמע מיואש ממצבה של עירוני קרית שמונה: "כל העונה אנחנו עושים טעויות שלא מתאימות לליגה ב', ואני נותן כאן מחמאה לשחקנים שלי. לא יכול להיות שקבוצה שנלחמת על החיים שלה תפספס ככה משחק ותקבל כאלה גולים. אני פשוט מתבייש בשחקנים שלי. אלה דברים קשים, אבל זו לא רמה שמתאימה לליגת העל, אני מצטער. זה לא מתאים. יש לי חלק גדול ברצף המשחקים ללא ניצחון, אבל מה שראינו מבחינת משחק ההגנה שלנו זה קטסטרופה. שלוש טעויות, שלושה שערים שקשה לי כמאמן לתקן".

המאמן המשיך: "אני עושה הכול, עובד, נלחם בשבילם. אשב עם איזי ונקבל החלטות - לכאן או לכאן. דברים לא עובדים. אני אעשה מה שאיזי יחליט, אקבל הכול. אני עובד קשה, לא ישן בלילה ודברים לא הולכים. אני רוצה להעיר את המערכת וצריך לעשות פה שינויים גדולים".

כובש הצמד מוחמד שכר: "עוד פספוס, זה קורה לנו הרבה העונה, אבל זו כבר היסטוריה. יש משחק ביום שבת וצריך להתכונן אליו. זו עונה לא קלה, קשה לכולנו, אבל בשביל זה אנחנו פה. צריך להתמודד עם זה. זו עונה קשה לכל מי שקשור למועדון הזה, נעבוד קשה, נתאמן כל יום וננסה לתקן את הטעויות. יש פה מחויבות, אנחנו השחקנים יודעים שגם אנחנו אשמים במצב של הקבוצה. נעשה הכול כדי לצאת מהמצב הזה. מה שבטוח, כששכר על המגרש אני תמיד אתן את ה-100 אחוז. אני שש שנים פה ומחזיר למועדון על כל מה שנתן לי. ברור שאני רוצה לשחק ולהיות בהרכב כל הזמן, אבל את החלק שלי אני אתרום בכל מקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מוחמד שכר, שחקן עירוני קרית שמונה חוגג. מאור אלקסלסי
"עונה קשה לכולנו". מוחמד שכר/מאור אלקסלסי

ניר ברקוביץ', מאמן סקציה נס ציונה: "זה מעצבן, היינו צריכים לרדת לפחות למחצית הראשונה עם 0:2. עשינו טעויות בהגנה, בקישור והפכו אותנו לפיגור. מזל שידענו להתעשת וגם נקודה חשובה. כנראה שאנחנו נאיביים מדי, רכים מדי. נהיה חייבים להתחזק בינואר כי אי אפשר לספוג כל כך הרבה. ככה אי אפשר להישאר בליגה. יהיה קשה עד הסוף, אבל אני מאמין בקבוצה. יש פה שחקנים טובים ויהיה בסדר. אנחנו מייצרים הרבה מצבים ובזמן האחרון הכדור גם נכנס, אבל אי אפשר לקבל הרבה גולים".

השופט איתן שמואלביץ' הסביר את השריקה לפנדל: "בדקה ה-90 שחקן נס ציונה פרץ לרחבה, שחקן קרית שמונה גלש ואני פספסתי את נקודת המגע למרות שהייתי קרוב. עצרתי את המשחק בהמלצת שופט ה-VAR, הלכתי למסך וראיתי את ההכשלה ופסקתי בעיטת עונשין. התמונה הייתה ברורה, ההתלבטות הייתה רק לגבי הכרטיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully