וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום חג לאומי הוכרז בארגנטינה: מצעד הניצחון יהיה בצהריים

אלופי העולם הטריים יחגגו בשלישי עם עשרות אלפי אוהדים בבואנוס איירס. וגם: הטיסה הכי נעקבת בעולם, מסי בעקבות שיא האינסטגרם, סגירת המעגל של "דיבו" מרטינס והתהלוכה שמתוכננת בבואנוס איירס

אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים את הזכייה בבואנוס איירס/מתוך יוטיוב

אלופת העולם כבר בדרך הביתה. אחרי עיכוב קל בטיסה, נבחרת ארגנטינה עזבה את קטאר, עשתה עצירת ביניים ברומא ולפנות בוקר (שלישי) היא צפויה לנחות בבואנוס איירס. האוהדים סופרים את הדקות לאחור, ובאופן לא מפתיע זו הטיסה הכי נעקבת בעולם בשעות אלה. ליאונל מסי וחבריו מתוכננים לנוח מספר שעות במתחם האימונים של ההתאחדות שנמצא בקרבת שדה התעופה, לפני שייצאו אל הרחובות לכיוון האובליסקו, מקום ההתאספות הקבוע של ההמונים בעת ציון שמחות ספורטיביות ואחרות, כדי לחגוג את הזכייה השלישית במונדיאל בתולדות המדינה.

לכבוד המאורע, יום חג לאומי הוכרז בארגנטינה. אין לימודים, יש חופש מהעבודה וכולם יכולים לצאת ולחגוג עם הנבחרת.

האוטובוס הפתוח של נבחרת ארגנטינה בקטאר לאחר הזכייה במונדיאל. רויטרס
בקרוב בבואנוס איירס. שחקני ארגנטינה חוגגים בקטאר/רויטרס

השיירה תצא לדרך מחר בשעות הצהריים, כאשר שחקני האלביסלסטה ייסעו באוטובוס עם גג פתוח, ועדיין לא ברור האם יגיעו גם לקאסה רוסאדה (הבית הוורוד) כדי לפגוש את הנשיא אלברטו פרננדס. מטעם השלטון הבהירו כי אין בכוונתם לעשות שימוש פוליטי בזכייה בגביע העולם, אולם כן מעוניינים לקיים מפגש עם השחקנים, שמצדם הבהירו את רצונם לחגוג עם העם ולא התייחסו לאפשרות להיוועד עם פרננדס.

בינתיים, האלופים הטריים ניצלו את הטיסה כדי להעלות לרשתות החברתיות עוד תמונות עם הגביע היקר. מסי אפילו לא כתב כותרת לפוסט באינסטגרם, כי יש תמונות ששוות את כל המילים בעולם, אנחל די מריה וניקולאס אוטאמנדי איחלו "בוקר טוב" לעם הארגנטינאי, אנסו פרננדס מסר ש"הוכלים לחגוג ביחד", ניקולאס טגליאפיקו היה שנון יותר וצייץ בטוויטר תמונה של הגביע כשהוא חגור בחגורת בטיחות, ואפילו הטייסים של חברת התעופה הארגנטינית זכו להצטלם עם הגביע לצדו של נשיא ההתאחדות קלאודיו טאפיה, שהודיע לאוהדים: "אנחנו בדרך".

בינתיים, האלופים הטריים ניצלו את הטיסה כדי להעלות לרשתות החברתיות עוד תמונות עם הגביע היקר. מסי אפילו לא כתב כותרת לפוסט באינסטגרם, כי יש תמונות ששוות את כל המילים בעולם, אנחל די מריה וניקולאס אוטאמנדי איחלו "בוקר טוב" לעם הארגנטינאי, ניקולאס טגליאפיקו היה שנון יותר וצייץ בטוויטר תמונה של הגביע כשהוא חגור בחגורת בטיחות, ואפילו הטייסים של חברת התעופה הארגנטינית זכו להצטלם עם הגביע לצדו של נשיא ההתאחדות קלאודיו טאפיה, שהודיע לאוהדים: "אנחנו בדרך".

התמונה האייקונית ביותר הייתה של אמיליאנו "דיבו" מרטינס, השוער שהפך תוך שנה וחצי לגיבור לאומי ולאגדה של ממש. מרטינס עשה אזכור לנאום המוטיבציה של מסי לפני גמר הקופה אמריקה אשתקד, שהפך ויראלי אחרי שנחשף בטריילר לסדרת דוקו על זכייתה של ארגנטינה באותו טורניר, ובו הקפטן הזכיר לחבריו שהשוער "עוד לא זכה להרים את בתו הטרייה על הידיים", שכן זו נולדה בזמן שהנבחרת התבודדה כדי להימנע מהדבקות בקורונה במהלך הטורניר. בתמונה מהמטוס הופיע "דיבו" כשהוא מחזיק את הגביע כמו תינוק, וכתב: "זכיתי להרים אותו על הידיים".

ישבור את שיא האינסטגרם?

אגב, תמונת האינסטגרם של מסי עם גביע העולם חצתה את רף 50 מיליון הלייקים והוא שבר מזמן את השיא לכמות לייקים שקיבל ספורטאי כלשהו (הפוסט של רונאלדו שבו הוא ומסי משחקים שח). עוד שיא לאוסף של הכוכב, שכעת קורא תיגר על הפוסט הכי אהוב בכל הזמנים - תמונה של ביצה, שקיבלה מעל 56 מיליון לייקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully