וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון צפוי להיעדר נגד פרומיתאס, יאנג שוחרר מהפועל תל אביב

19.12.2022 / 16:29

האדומים יסגרו את הסיבוב הראשון ביורוקאפ ביוון (שלישי, 20:30, ספורט4), הגארד לא צפוי להיות כשיר אך הורד יחזור. יאנג נפרד וסגר בקולוסוס רודוס

צפו: רגע פציעתו של ג'ייקובן בראון/ספורט1

הפועל תל אביב תנסה לחזור למאזן חיובי ביורוקאפ כשתתארח בפטראס אצל פרומיתאס היוונית במסגרת המחזור התשיעי מחר (שלישי, 20:30 בספורט4). האדומים השיגו רק אחד מארבעת הניצחונות שלהם בחוץ, ויריבתם מדורגת מקום אחד מעל אם חמישה ניצחונות ושלושה הפסדים. המשחק יהיה האחרון בסיבוב הראשון של שלב הבתים.

דני פרנקו ושחקניו יצאו הבוקר לפטראס אחרי שנדחה משחק הליגה מול בני הרצליה שתוכנן לאתמול, ובמקומו ערכה הקבוצה אימון נוסף באולם שבו ייערך המפגש עם פרומיתאס. ג'ייקובן בראון לא צפוי לשחק אחרי שנפצע בצורה מפחידה בניצחון על שלונסק ורוצלאב בשבוע שעבר, אבל ג'יילן הורד עשוי לשוב לפעילות אחרי כמעט שלושה שבועות. בהפועל תל אביב מקווים שבראון יחזור למשחק הליגה נגד הפועל ירושלים ביום שני. קצת יותר ממאה אוהדים יתמכו באדומים.

בעניין אחר, האדומים הודיעו היום על שחרורו של ג'יימס יאנג מהקבוצה. האמריקאי היה מהבולטים בשורות האדומים בעונה שעברה, אך פציעה הובילה לכך שהוא נותר מחוץ לתכניות על אף שהוחתם לעונה נוספת. יאנג סגר בקולוסוס רודוס היוונית ויעזוב את ישראל בימים הקרובים.

ג'יימס יאנג, שחקן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
נפרד. ג'יימס יאנג/מאור אלקסלסי

פרומיתאס היא אחת מקבוצות הדרג השני של יוון בשנים האחרונות, ומשתתפת כדרך קבע במפעלים האירופיים, אך ללא הישגים משמעותיים מדי. את הקבוצה הדריך במשך עשור מאקיס גלטרס היווני, אלא שלפני שבועיים החליטה הנהלת הקבוצה לבצע זעזוע ולפטרו ואת מקומו תפס יאניס חריסטופולוס שאימן בשנים האחרונות בסין.השחקנים המובילים של פרומיתאס הם הרכז האמריקאי אנתוני קוואן והגארד-פורוורד ג'ו יאנג שהפציץ 24.5 נקודות למשחק בשישה משחקים ראשונים ביורוקאפ, אך פצוע בשבועות האחרונים וייתכן מאוד שלא ישחק מחר. שחקנים מובילים נוספים הם הליטאי ארנולדס קולבוקה, הגארד היווני ניקוס גיקאס והאמריקאי טראוויס סימפסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully