וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: נועלים את המונדיאל

אירוע סיום עם ידוענים בבלומפילד, נמל תל אביב מצדיע למסי, יבואנית הסמארטפונים של vivo זומנה לקטאר כאורחת כבוד ועוד. נפרדים ממונדיאל 2022

אוהד ומריה בוזגלו. רפי דלויה,
אוהד ומריה בוזגלו/רפי דלויה

בירה גולדסטאר ותפוצ'יפס ערכו אמש הקרנה מיוחדת של משחק הגמר באצטדיון בלומפילד. אירוע הקרנת הגמר החגיגי כלל די ג'יי, הוצבו עמדות צילום ממותגות, עמדות משחקי כדורגל ועוד.

באירוע נכחו כ-1,000 זוכים כחלק מפעילות של גולדסטאר ותפוצ'יפס, במסגרתה קיבלו כרטיס גירוד בברים ברחבי הארץ בקניית בירה גולדסטאר וזכו בכניסה לאירוע, אליו הוזמנו כאורחות כבוד, 20 ספורטאיות של ספיישל אולימפיקס ארגון בינלאומי שמקדם את העיסוק בספורט של אוכלוסיית האנשים עם לקויות.

הגיעו למתחם ה-VIP להתפנק עם בירה גולדסטאר ותפוצ'יפס: תום חיימוב, זיו שילון, אוהד בוזגלו ובת זוגו מריה, נתנאל רוזניצקי, גור ארד, דני קושמרו ועוד.

בנדא מגנטיק בקטאר. יחצ,
בתמונה: בכירי בנדא מגנטיק עם מנהלים בכירים ב- vivo: מימין לשמאל: ויקטוריה זוהר, מנהלת מותג vivo בבנדא מגנטיק, לוק חואן, מנהל ארצות הגולף ב-vivo, אריאל אמור, מנכ"ל בנדא מגנטיק, פול גלנד, סמנכ"ל שיווק בנדא מגנטיק, גוראנט גוו, מנהל השיווק vivo עיראק, ליאו סין, מנכ"ל המזרח התיכון בחברת vivo, ליאו סלאור מנהל מכירות מזרח התיכון ורוסיה ב-vivo/יחצ

יצרנית הסמארטפונים vivo הייתה אחת מנותנות החסות המרכזיות במונדיאל 2022. בכירי חברת בנדא מגנטיק, המפיצה את הסמארטפונים של vivo בישראל, הוזמנו החברה להתארח ביציע הכבוד של אצטדיון לוסייל, במשחק הגמר המותח של המונדיאל. למשחק הגמר הוזמנו בכירי מפיצי ויבואני vivo מכל המזרח התיכון, כולל מישראל. נציגי היבואן הישראלי נפגשו עם מנהלי השיווק והמכירות העולמים של vivo, ונהנו מביקור וממשחק היסטורי וחד פעמי, עם הארכה ופנדלים.

הסמארטפונים של vivo היו הסמארטפונים הרשמיים של FIFA, וכל אנשי הצוות, המארגנים ועובדי התחרות השתמשו בהם כטלפון הרשמי של המונדיאל. המכשירים המתקדמים שימשו את מארגני המונדיאל בהכנה, בהפקה, בניהול ובסיכום האירועים, כולל הזנת נתונים וביצוע משימות ישירות ללא תלות במחשבים או באביזרים אחרים.

"לכדורגל יש את הכוח לקרב בין אנשים. vivo מאמינה שחדשנות יכולה לעזור לאוהדי כדורגל לבנות קהילה ולחלוק חוויות מרגשות במונדיאל עם כולם ברחבי העולם, בין אם הם צופים במשחקים באצטדיון כדורגל או נהנים מהחוויה מרחוק", אמר ספארק ני, סגן נשיא בכיר ומנהל שיווק ראשי ב-vivo.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
נמל תל אביב במפגן למען מסי וארגנטינה. גל יערי,
המפגן בנמל תל אביב/גל יערי

נמל תל אביב יצא במפגן מחווה לליאו מסי ונבחרת ארגנטינה לכבוד הזכייה בגביע העולם. סביב הכיכר בכניסה לנמל נתלו דגלי ארגנטינה על שבעה עמודי תאורה, כמספר השערים שהבקיע מסי במונדיאל 2022. גם מיצב אותיות העיר האייקוני של הנמל יואר השבוע בכחול ולבן.

צורי דבוש ופרדי אבוקרט. יחצ,
צורי דבוש יו"ר קליל והמנכ"ל פרדי אבוקרט/יחצ

הנהלת מפעל "קליל" מכרמיאל, בראשות היו"ר צורי דבוש והמנכ"ל פרדי אבוקרט, החליטו לראשונה להפסיק את עבודת משמרת ב' במפעל ולאפשר לעשרות העובדים לצפות ביחד במשחק הגמר של המונדיאל בין ארגנטינה לצרפת. הצפייה במשחק לוותה בהרבה אווירה מעולם הכדורגל ואוכל משובח.

צורי דבוש, יו"ר קליל: " חברת קליל פועלת רבות לרווחת 300 עובדי המפעל, וההחלטה לארגן לעובדים צפייה במשחק הכדורגל בזמן העבודה הייתה חלק מהגיבוש של משפחת עובדי קליל".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully