וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיגוד עידכן את ההנחיות: שופטי ה-VAR יעניקו יתרון להתקפה במקרים גבוליים

19.12.2022 / 12:21

ההוראות החדשות מהאיגוד הן לאשר יותר שערים שנויים במחלוקת: "משחק הכדורגל נועד כדי לראות גולים ואם יש מקרה גבולי, צריך ללכת עם ההתקפה". שמואלביץ' יחליף הערב את לייבה שאשתו ילדה

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

חידוד הנחיות לשופטים, בעיקר שופטי ה-VAR, בכל הקשור למקרי נבדל גבוליים. אם עד עתה ראינו ששופטי VAR פוסקים לא פעם לטובת ההגנה במקרי נבדל גבוליים ופוסלים או לא מאשרים גולים, ההוראות החדשות שיצאו מאיגוד השופטים לשופטי ה-VAR הן ללכת עם ההתקפה במקרים גבוליים. זכור בעיקר כדוגמא במקרה כזה פסילת השער של ערן זהבי מול הפועל חיפה לפני המונדיאל.

הקוון הרים דגל לנבדל ושופט ה-VAR איתן שמואלביץ' לא אישר את הגול למרות שהיה מדובר באירוע נבדל גבולי מאוד. מעתה במקרים כאלה מצפים באיגוד משופטי ה-VAR ללכת עם ההתקפה ולאשר את הגול. "המגמה צריכה להיות ללכת עם ההתקפה במקרים גבוליים", אישר גורם באיגוד השופטים את המידע. "משחק הכדורגל נועד כדי לראות גולים ואם יש מקרה גבולי, צריך ללכת עם ההתקפה".

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב חוגג. מאור אלקסלסי
המקרה שלו לא יחזור? ערן זהבי/מאור אלקסלסי

ברור שיש ציפייה לפסילת שער אם קיים נבדל ברור שנעלם מעיני השופטים על הדשא, אבל במקרה של קו אחד, מקרה גבולי, צריך ללכת עם ההתקפה ולאשר את הגול". בעניין אחר, השופט איתן שמואלביץ' יחליף הערב כשופט מרכזי את עידן לייבה במשחק בין קרית שמונה לנס ציונה, אחרי שרעייתו של לייבה ילדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully