וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה הסתער על לברון ג'יימס, הערב נגמר ב"מהלך כושל" ו"צעקות"

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 11:12

וושינגטון ספגה הפסד עשירי רצוף, אבדיה היה מעורב במהלך המכריע שכשל באופן סמלי, המאמן נשמע מיואש. וגם: הוויכוח בו אבדיה טען שמראדונה גדול ממייקל ג'ורדן

אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים בבואנוס איירס/מתוך יוטיוב

"ערב מתסכל מאוד", כך סיכם מאמן וושינגטון ווס אנסלד את ההפסד העשירי ברציפות של הוויזארדס, 119:117 בלוס אנג'לס מול הלייקרס ולברון ג'יימס. וושינגטון קיבלה בחזרה את בראדלי ביל (שקלע 29 נקודות אחרי שהחמיץ ששה משחקים), פגשה את הלייקרס בלי אנתוני דייויס (שייעדר מספר שבועות), ובכל זאת ירדה מנוצחת.

במצב של שוויון 117:117, כשעל השעון נותרו 17 שניות, הלייקרס יצאו להתקפה. לברון ג'יימס, בעוד ערב מרשים שכלל 33 נקודות, 7 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, החזיק בכדור. דני אבדיה רץ אליו לשמירה כפולה והסתער עליו, כבר הצליח לחטוף ממנו את הכדור אבל לא הצליח להשתלט עליו בעודו משתטח על הפרקט, וכך לברון הצליח לקבל בחזרה את הכדור, ומצא את תומאס בריאנט שנותר חופשי אחרי שאבדיה הלך על הדאבל-טים.

"הלכנו על מהלך בניסיון להוציא את הכדור מהיד של לברון", אמר מאמן וושינגטון, שכבר הוליכה 98:102 כשנותרו 6 דקות לסיום, אך נחלה הפסד 13 ב-14 משחקיה האחרונים, "כבר הוצאנו לו את הכדור מהיד ואז פספסנו את זה, הכדור כבר היה חופשי, ופשוט לא הצלחנו להשתלט עליו". גם ב-NBC הסכימו שמדובר ברגע סמלי בעונה של וושינגטון: "מהלך כושל, שהוביל למהלך מנצח. ככה הדברים הולכים עבור וושינגטון לאחרונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בכל אופן, עבור אבדיה זה היה משחק די מאכזב, כשלילה אחרי שרשם דאבל דאבל מול הקליפרס הפעם הסתפק ב-21 דקות שבהן סיפק 8 נקודות ו-3 ריבאונדים. גם כאשר קלע שלשה, הוא מיד ספג בצד השני סל מהיר מראס לווסטברוק, שהותיר אותו מתוסכל.

אגב, ברשתות החברתיות עיתונאי וושינגטון הזכירו הלילה את אבדיה, כאשר הישראלי הדליק נר ראשון של חנוכה לפני המשחק. כמו כן, על פי העיתונאית אווה וואלאס מ"וושינגטון פוסט", "מעולם לא שמעתי את דני אבדיה צועק חזק יותר מאשר הצעקות שלו על וויל ברטון עכשיו, בוויכוח שבו טען שמראדונה יותר פופולרי בעולם מאשר מייקל ג'ורדן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully