וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד עשירי ברציפות לוושינגטון מול הלייקרס, 8 נקודות לאבדיה

תומאס בריאנט קלע דאנק ניצחון ב-117:119 הדרמטי, לברון כיכב עם 33 נקודות. הישראלי קיבל רק 21 דקות ובקושי שיחק ברבע האחרון

אחרי תשעה הפסדים רצופים, וושינגטון ואבדיה התארחו אצל הלייקרס וקיוו סוף סוף לחזור לנצח. הם גם קיבלו חזרה את בראדלי ביל אחרי שישה משחקים, אלא שכמו מול הקליפרס, הוויזארדס נכנעו אחרי משחק צמוד 119:117 בדרך להפסד עשירי ברציפות וגם ירדו למאזן שלילי של 20:11.

דני אבדיה פתח בחמישייה כרגיל, אבל שיחק הפעם הרבה פחות וקיבל רק 21 דקות כשברבע האחרון הוא בקושי ראה פרקט. אבדיה סיים את המשחק הזה עם 8 נקודות ו-3 ריבאונדים (3 מ-7 מהשדה) ויכול להיות מודאג מכמות הדקות המופחתת שקיבל. אחרי שהלייקרס הובילו ב-14 הפרש בהפסקה, היה נדמה שהם ישייטו לניצחון למרות חסרונו של אנתוני דייויס. אלא שרבע שלישי מצוין של בראדלי ביל, שקלע 11 נקודות במשחק החזרה שלו מהפציעה אחרי שישה משחקים, החזיר את האורחים למשחק.

לברון ג'יימס מול קריסטאפס פורזינגיס. רויטרס
שלושה אסיסטים במאני טיים. לברון ג'יימס/רויטרס

הלייקרס כבר הוליכו 104:11 כשנותרו 3:35 דקות לסיום. אלא שגאפורד וגודווין הוליכו ריצת 0:5. ההגנה של וושינגטון התמקדה בלברון ג'יימס, שמצא את אוסטין ריבס עם שני אסיסטים רצופים והלייקרס עלו ל-111:115. הוויזארדס חזרו מפסק הזמן עם סל של גאפורד בריבאונד התקפה, לברון החטיא שלשה ובראדלי ביל קבע שוויון 115. לברון קלע דאנק מנגד, אבל ביל שוב השווה מהקו והותיר ללייקרס 23 שניות לנסות לנצח את המשחק. דני אבדיה נכנס כדי לשמור על לברון וכמעט חטף לו, אבל המלך מצא את תומאס בריאנט שקלע דאנק מנצח לפני שקייל קוזמה ניסה להכריע עם שלשה שהלכה החוצה.

דניס שרודר לוס אנג'לס לייקרס מול בראדלי ביל וושינגטון. רויטרס
נראה טוב במשחק החזרה שלו, למרות ההפסד. בראדלי ביל שומר על דניס שרודר/רויטרס

לברון רשם משחק מצוין של 33 נקודות (13 מ-24), 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. תומאס בריאנט שפתח בחמישייה במקום דייויס הפצוע סיפק 16 נקודות, 10 ריבאונדים ואת סל הניצחון ולוני ווקר תרם 21. מנגד, בראדלי ביל היה טוב במשחק הקאמבק שלו עם 29 נקודות, אבל גם 21 של פורזינגיס ו-22 של קוזמה מול האקסית לא הספיקו לוושינגטון, שהיתה הפעם ממש קרובה אבל רושמת את רצף ההפסדים הארוך בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully