וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: דרך גלישת גלים, עמותת "הגל שלי" תקים מרכז חינוכי

הקמת המרכז החדש בצד עלות הפעילות עתידה לעלות כ-1.3 מיליון שקל. מדובר במרכז השישי של העמותה המסייעת לנוער במצבי סיכון באמצעות גלישת גלים. וגם: כך נראית עוגת מונדיאל במשקל 90 ק"ג ואילו כדורגלנים ריכזו הכי הרבה עניין במונדיאל?

עמותת הגל שלי. יחצ,
עמותת "הגל שלי"/יחצ

עמותת הגל שלי הוקמה לפני פחות מעשור והיא כבר מקימה את מרכזה השישי לאורך מישור החוף בישראל, ועם אינספור סיפורי הצלחה של קידום נערים ונערות והחזרתם למרכז החברה. מטרת העמותה הייתה ועודנה להעניק הזדמנות אמיתית לנערות ולנערים לעלות על הגל ולהצליח באמצעות גלישת גלים. לתפיסת העמותה, דרך הגלישה וההתמודדות עם איתני הים, לומדים הנערים והנערות על כוח רצון, התמדה ולהצליח להתמודד עם איתני הים והחיים.

השבוע, הוכיחה אמונה עצמית שוב את כוחה, עם זכיית העמותה במכרז להקמת מרכז גלישה חינוכי לקידום נוער בכפר הנוער "הדסה נעורים" שיפעל בשותפות מלאה עם הכפר, אשר מהווה בית חם ותומך לבנו נוער מכל קשת החברה הישראלית.

מרכז הגלישה החינוכי ייחל את פעילותו כבר בימים הקרובים ומיד עם פתיחתו יעבדו מדריכים העמותה עם למעלה מ-150 נערים ונערות מהאזור ומכפר הנוער. בנוסף תפעיל העמותה במתחם את פרויקט "על הגל", עסק חברתי (מלכ"ר) מציע לפעילות עם ערך מוסף לצד פעילות ספורטיבית לגופים שונים ומאפשר לעמותה לספק תעסוקה ופרנסה לבוגרי עמותת "הגל שלי".

החיבור של עמותת הגל שלי עם כפר הנוער הדסה נעורים טבעי, שכן גם כפר הנוער מעניק למאות בני נוער בגילאים 14-20, סביבה חינוכית-קהילתית ותומכת במימוש הפוטנציאל הטמון בהם ולהשתלב בחברה הישראלית, כאזרחים תורמים ועצמאיים. כעת יוכלו הנערים והנערות להנות מתוכנית חינוכית מעצימה.

ירון וקסמן. ירון וקסמן,
ירון וקסמן/ירון וקסמן

ירון וקסמן, מייסד ומנכ"ל עמותת הגל שלי: " הזכייה בפרויקט המאוד משמעותי הזה מצטרפת לחמשת המרכזים שאנו מפעילים. אני נרגש ומוקיר תודה על האמון שניתן לנו להקים מרכז גלישה נוסף בכפר הנוער הדסה נעורים. אנו נעשה בכל שביכולתנו להעניק לעוד נערות ונערים הזדמנות לעלות עלה גל ולהצליח, וחשוב מכך - להאמין בעצמם".

עמי מגן, מנהל כפר הנוער "הדסה נעורים": "כפר הנוער הדסה נעורים הוא מוסד חינוכי איכותי הנמצא בתקופה של פריחה ועשייה ערכית ומקצועית. פעילות הגלישה בכפר הינה מאבנים המשמעותיות בתהליך ההתפתחות של חניכי וחניכות הכפר. לאחר שנים של עשייה מקצועית בהובלה של אורון מעיין אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם הגל שלי, אנו מאמינים בסיפור החינוכי ובערכים של העמותה ומאמינים שזה חיבור מנצח לטובת הכפר וחניכיו."

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
טים וואה, שחקן נבחרת ארה"ב. GettyImages
במקום הראשון. טים וואה/GettyImages

קיליאן אמבפה מסומן כיורש של ליאו מסי, שזהו כנראה המונדיאל האחרון עבורו. רגע לפני הגמר הגדול, שיפגיש בין נבחרות ארגנטינה וצרפת, חברת 365scores, המפתחת אפליקציית תוצאות, מפרסמת מחקר חדש על השחקנים שלכדו את עיני כ-20 מיליון האוהדים המשתמשים באפליקציה הפופולרית. הדירוג בוצע על פי התעניינות המשתמשים בכרטיס השחקן, שבא בעקבות ביצועיהם על המגרש.

בעוד מוחמד סלאח וארלינג הולאנד דורגו במקומות האחרונים, וחוו ירידה של 80% ו-70% (בהתאמה) בהתעניינות האוהדים, במקום הראשון ניצב טימותי וואה, חלוץ נבחרת ארה"ב וליל הצרפתית. במקום השני נמצא סלאח א-שהרי, חלוץ נבחרת סעודיה. שלישי אנר ולנסיה, חלוץ נבחרת אקוודור ופנרחבצ'ה. רביעי קודי גאקפו קשר נבחרת הולנד ופ.ס.וו אינדהובן. סוגר את הרשימה אשרף חכימי חלוץ נבחרת מרוקו ופריז סן-ז'רמן.

הצוות של חברת עידית עם עוגות המונדיאל. יחצ,
מפנקת. עוגת המונדיאל/יחצ

לקראת האירוע הגדול בעולם - גמר המונדיאל בין ארגנטינה לצרפת, השף דניאל אסף וצוות של כ-16 קונדיטורים וטבחים מחברת "עידית" הכינו עוגת ענק בצורת מגרש כדורגל באורך של כ-18 מטר ובמשקל של כ- 90 ק"ג. העוגה נאפתה על בסיס עוגת ספוג עם ציפוי קרם וניל, פיסטוק איכותי, קצפת עשירה, בשילוב קוקוס פריך ושערות קדאיף.

צוות הקונדיטוריה של חברת "עידית" מקבוצת מלונות דן עמלו כ-8 שעות להכנת העוגה והשתמשו בלמעלה מ-80 ק"ג קמח ו-250 ביצים.

השף דניאל אסף מחברת עידית: "אין ספק שהעוגה הינה חוויה קולינרית עוצמתית לגמר המונדיאל ותפנק למעלה מ-600 איש".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully