וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי תל אביב שוב תתקשה בגן נר?

18.12.2022 / 13:18

המחזור העשירי בליגת העל: הצהובים ייצאו למשחק חוץ נגד גלבוע/גליל (21:00) שמקשה עליהם מאוד בשנים האחרונות. בתחתית הטבלה תנסה הפועל אילת לרשום ניצחון חשוב על קרית אתא (19:00)

שחקני מכבי תל אביב מתאמנים במתקן של מילאנו לפני וירטוס בולוניה/מכבי תל אביב

משחקי המחזור העשירי בליגת העל יימשכו מחר (שני). נועלת הטבלה הפועל גלבוע/גליל תחפש ניצחון שלישי בלבד העונה כשתארח את השנייה מכבי תל אביב שמתקשה באופן מסורתי באולם בגן נר. הפועל אילת של אריאל בית הלחמי תארח את עירוני קרית אתא של עוזרו בנבחרת העתודה בזכיות באליפות אירופה, שרון אברהמי.

ג'ון דיברתולומיאו, שחקן מכבי תל אביב. Roberto Finizio, GettyImages
חוזרים מאיטליה. דיברתולומיאו/GettyImages, Roberto Finizio

הפועל גלבוע/גליל - מכבי תל אביב (21:00)

בחלומות השחורים ביותר שלהם לא דמיינו גלבוע/גליל שייקלעו למצב כל כך רע בטבלה בפתיחת העונה. הקבוצה של רמי הדר הייתה קרובה לנצח לא מעט משחקים העונה, אבל בשורה התחתונה הם עם שני ניצחונות אחרי תשעה משחקים עמוק במקום האחרון. גלבוע צירפה השבוע שני שחקנים - המתאזרח ארתור רוזנפלד והגארד-פורוורד טרה מקלין, ששניהם יעמדו לרשותו של הדר במשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב. גלבוע גברה על מכבי בחמישה משמונת המפגשים האחרונים בליגה בגן נר, ובהפסדים הפסידה בשתי נקודות בלבד.

מכבי תל אביב יצאה מהשבוע האיטלקי שלה עם ניצחון על מילאנו והפסד לבולוניה והיא עדיין במצב טוב מאוד בטבלת היורוליג. למרות ההצלחה היחסית במכבי לא שכחו את הפסד הליגה לבני הרצליה לפני היציאה לאיטליה, ויודעים שהם לא יכולים להרשות לעצמם עוד הפסד במסגרת המקומית שיכול ליצור פער משמעותי בינם לבין מוליכת הטבלה הפועל תל אביב. בקבוצה ממשיכים לחפש אחר חיזוק זר במקומו של אלכס פויתרס, ולאור הפציעה של וויד בולדווין ואי הרישום של אוסטין הולינס למשחקי הליגה, יבחר עודד קטש רק מבין שישה זרים למשחק בגן נר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני עירוני קרית אתא, כרם משעור, שאבון לואיס, אמין סטיבנס. לירון מולדובן
קודם מונדיאל ואז אימון. קרית אתא/לירון מולדובן

הפועל אילת - עירוני קרית אתא (19:00)

הקבוצה של אריאל בית הלחמי תחפש את ניצחון הבית השני שלה העונה במשחק הקריטי נגד קרית אתא. באילת יודעים שניצחון ביתי ייתן להם הזדמנות במחזור האחרון להיכנס לרבע גמר הגביע ועל הדרך לברוח מהתחתית, בעוד הפסד יגמור את הסיכוי בגביע וישאיר אותם קרוב למקום שמוביל ללאומית. בקבוצה מקווים ליכולת הגנתית טובה בהרבה ממה שהציגו בהפסד בחולון. שחקני הקבוצה יצפו הערב בגמר המונדיאל ביחד ולאחר שיסתיים המשחק יערכו את האימון המסכם.

ההפסד להפועל גליל עליון מנע מקרית אתא לברוח מהתחתית אבל הקבוצה של שרון אברהמי מאמינה ביכולתה לנצח גם במשחק חוץ לא פשוט באילת. בקרית אתא יודעים שכדי לעשות כך הם יהיו חייבים להיראות טוב בהרבה בהגנה ולא לאפשר לאילת להיכנס למשחק כפי שגליל עשו נגדם. קרית אתא ערכה את האימון המסכם בשעות הבוקר באולמה הביתי לפני שיצאה בטיסה בשעות אחר הצהריים לאילת. אברהמי היה עוזרו של בית הלחמי בשתי הזכיות של נבחרת העתודה באליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully