וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך ימשיך לשמש כמאמן ראשי בנתניה, שצפויה לקנוס את קארצב

18.12.2022 / 16:08

מי שהוגדר כמאמן זמני אחרי בני לם קיבל גיבוי. בקבוצה זועמים על הקשר שהרחקתו עצרה את המומנטום בטדי: "התנהג בטיפשות וחוסר אחריות"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 3:6/ספורט1

חרף השישייה שחטפה אמש (שבת) מבית"ר ירושלים, הודיעה אחר הצהריים מכבי נתניה כי רן קוז'וך, שנכנס לתפקיד באופן זמני לאחר עזיבתו של בני לם, ימשיך לשמש כמאמן ראשי: "אנחנו מאחלים לרן הצלחה בתפקידו, הצלחתו הצלחתנו".

עם זאת, אנשי מכבי נתניה נראו בהלם אמש (שבת) בסיום המשחק בטדי, בו הושפלה הקבוצה והובסה 6:3 על ידי בית"ר ירושלים. במועדון קיוו לחזור אחרת מפגרת המונדיאל ורצו להמשיך ברצף הניצחונות, אבל יכולת חלשה מאוד במחצית הראשונה בעיקר בחלק ההגנתי, הביאו לפיגור של 4:0 כבר בדקה ה-31.

את עיקר הביקורת בסיום המשחק ספג הקשר עדן קארצב שהורחק בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-72, אחרי שדחף את אורי דהן מיד אחרי כיבוש השער השלישי של נתניה, כשהיה נדמה שהיהלומים בדרך למהפך גדול. בנתניה זועמים על ההרחקה וקארצב יספוג עונש בתוך המועדון, ככל הנראה קנס כספי גבוה מאוד. בעקבות ההרחקה, יחמיץ קארצב את המשחק מול מכבי חיפה במחזור הבא, כאשר עומרי גנדלמן צפוי להחליפו בקישור האחורי. בלילה פירסם הקשר התנצלות ברשתות החברתיות, אך בקבוצה התקשו להסתיר את הכעס על התנהגותו.

"אם לא האדום הזה, היינו גם מנצחים את המשחק", אמרו בקבוצה בסיום. "כולם הרגישו שאפשר לעשות את זה, בית"ר נראתה בהלם ואנחנו חזרנו בגדול למשחק, אז למה לתת להם את המתנה הזאת? עדן התנהג בטיפשות, זה חוסר אחריות, הוא פגע בכולנו. האדום הזה עלה לנו בנקודות, חד משמעית. זה גם לא אדום של עבירה או משהו תוך כדי משחק. הוא נפל לפרובוקציה טיפשית, מה יש לו לעשות שם בכלל אחרי שהבקענו? טוס לחצי ורק תן לבית"ר לחדש את המשחק במהירות כדי שנשווה".

שחקן מכבי נתניה עדן קארצב עם כרם ג'אבר. ברני ארדוב
במועדון לא יעברו על זה בשתיקה. קארצב אחרי ההרחקה/ברני ארדוב

במחצית שטף המאמן רן קוז'וך את שחקניו, ומי שקיבלו את עיקר הביקורות בתדריך החצי היו שחקני חוליית ההגנה והקישור האחורי, שכמעט ולא היו קיימים על המגרש. המאמן כעס בעיקר על החולשה במשחק ההגנה הקבוצתי.

מאחורי הקלעים כבר החלו המאמצים לצרף שני זרים חדשים במקומם של פלוריאן הארטהרץ ואריך ברקו, כאשר המטרה היא כמובן לצרף מגן שמאלי זר ושחקן כנף התקפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully