וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתה הקרבה גדולה של השחקנים": בבאר שבע מפרגנים להגנה

18.12.2022 / 6:25

הניצחון 0:1 על מ.ס. אשדוד הוריד הרבה לחץ אצל הקבוצה מבירת הנגב. ברדה: "ציינתי את ויטור ואבו עביד, אבל אני יכול לדבר על יותר מהם". על היריבה הבאה: "בית"ר הקבוצה המשתפרת של הסיבוב הראשון"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

זה הוגדר בשבוע שעבר בבית האדום, מתקן האימונים של הקבוצה, כמשחק הכי חשוב של העונה. אחרי ההפסד למ.ס. אשדוד בגביע המדינה וכשמכבי חיפה מאיימת לתת גז ולברוח לה, הפועל באר שבע יצאה לאיצטדיון הי"א, כשבנוסף היא סוחבת את ההפסד לאשדוד בליגה במחזור הראשון.

"היה לחץ מיוחד ומי שיגיד אחרת משקר", אמר אמש שחקן בהפועל באר שבע בתום הניצחון הדחוק 0:1, אבל הכול כך גדול מהשער של רותם חטואל. מיד בסיום המשחק ניגש אליניב ברדה קודם כל למיגל ויטור. הקפטן הוותיק שיחק עם שיעול כבד. בכל שבוע אחר הוא כנראה היה שוכב בבית עם כוס תה חם, אבל זה היה משחק של מאני טיים ואי אפשר היה לאבד בו נקודות. יותר מהחשיבות שלו למשחק ההגנה, הנוכחות של ויטור על הדשא קריטית להפועל באר שבע. התרומה שלו בכל האספקטים קרדינלית למשחק של הפועל באר שבע, וברדה ידע להוקיר לו תודה בסיום המשחק במסיבת העיתונאים.

"אני לא נוהג לדבר על שחקנים באופן אישי, אבל אני רוצה לדבר על מיגל ויטור ועל איאד אבו עביד", אמר המאמן. "הייתה כאן הקרבה גדולה. מיגל ויטור שיחק עם שיעול מטורף וסבל בשביל לשחק. אבו הקריב את עצמו בסוף עם הכרטיס האדום שספג. ציינתי שניים, אבל אני יכול לציין יותר. זה עבר מאחד לשני וזה לא היה לנו בגביע המדינה".

אליניב ברדה, מיגל ויטור, הפועל באר שבע. לירון מולדובן
"הקרבה גדולה". ויטור וברדה/לירון מולדובן

ברדה חשף שהוא עוד לא התאושש ממשחק הגביע. "באופן אישי אני עדיין לא ישן טוב על זה שעפנו בגביע בסיבוב הראשון. זה עדיין קשה לי. באנו לשחק שוב באותו המגרש בו הודחנו, אבל באנו מוכנים ונתנו הכול ובסופו של דבר קיבלנו את שלוש הנקודות שהגיעו לנו".

רותם חטואל שכבש את שער הניצחון אחרי שנכנס כמחליף, סיפר בסיום כי לפני הבעיטה החופשית של מוחמד כנעאן שהייתה יכולה לעשות שוויון, הוא דיבר עם כנעאן וניסה להוציא אותו מפוקוס: "אמרתי לחמודי: 'חמודי אל תבקיע. תבעט מעל השער. כפרה עליך'. צריך להגיד תודה לאיאד שהציל אותנו עם הפאול שהוא עשה ועצר את חמודי. הוא הקריב את עצמו בשביל הקבוצה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רותם חטואל, שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
ניסה להיכנס לראש של כנעאן. חטואל/לירון מולדובן

כעת בהפועל באר שבע מביטים על המחזור הקרוב ובטוחים כי איצטדיון טרנר יהיה מלא מול בית"ר ירושלים. "זו הקבוצה המשתפרת של הסיבוב הראשון", פרגן ברדה ליוסי אבוקסיס שעבד אתו בהפועל באר שבע בעבר. כזכור, הביסה הפועל באר שבע את בית"ר בתחילת העונה, אבל אחרי שזו הבקיעה אמש שישייה לרשת מכבי נתניה, בטוחים בבית"ר שמחכה להם משחק קשה מאוד לפני היציאה למשחק ראש בראש מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully