וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "השיפוט הכי גרוע העונה". ברדה: "התאוששנו ממכה נוראית"

מאמן מ.ס. אשדוד אחרי ההפסד לב"ש: "לא זוכר הופעה כזו של גרינפלד". ברדה: "ידענו שיהיה קרב חפירות, הפעם באנו מוכנים והקרבנו"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע גברה הערב 0:1 על מ.ס. אשדוד וידעה לסיים משחק חלש ולא פשוט לצפייה, עם שלוש נקודות ועלייה זמנית למקום השני - מרחק נקודה בלבד מהפסגה. רותם חטואל הכריע בדקה ה-79, במשחק בו נשרקו 37 עבירות, שיא עונתי.

"ידענו שיהיה קרב חפירות, שאשדוד לא תיתן לנו לפתח את המשחק שלנו", סיכם המאמן המנצח, אליניב ברדה, "ההבדל הגדול לעומת ההפסד כאן בגביע לפני חמישה ימים הוא רמת המוכנות וההקרבה. איאד אבו עביד ספג אדום בתוספת הזמן והקריב את עצמו בשביל הקבוצה. הוא לקח אחריות בשביל החברים שלו. ויטור שיחק חולה והשתעל כל המשחק, הווירוס הזה תקף אותנו וכולם הקריבו".

ברדה חזר להפסד של באר שבע לפני כמה ימים נגד אותה יריבה בגביע המדינה: "לעוף בסיבוב הראשון זו מכה נוראית, לא משנה נגד מי. אמרתי שנהיה חייבים לתקן מהר ואני שמח שגם במשחק קשה שלא היה בו כדורגל גדול, הייתה הבנה של הסיטואציה. ידענו לא לספוג ולנצח".

אליניב ברדה, מיגל ויטור, הפועל באר שבע. לירון מולדובן
"מיגל שיחק חולה, כולם הקריבו". ברדה עם ויטור/לירון מולדובן
מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
"לא מצליח להבין מה קרה לגרינפלד היום". בן שמעון/לירון מולדובן

באשדוד רתחו לכל אורך המשחק על השיפוט של אוראל גרינפלד ורן בן שמעון אמר בסיום: "זו תצוגת השיפוט הכי גרועה השנה, אני לא זוכר את גרינפלד ככה. אנחנו מנסים לצאת למתפרצות והם מורידים אותנו עם הידיים כל המשחק, זו פגיעה בכדורגל. אין שטף של משחק, כל העצירות לא זכו לשום תגובה וכל נגיעה נשרקה נגדנו. אני לא מצליח להבין את זה, אני לא זוכר את גרינפלד ככה. הוא שופט מצוין, אבל היום אני לא יודע מה קרה לו. לא יצאו צהובים לבאר שבע, היה חוסר איזון".

על המשחק אמר מאמן אשדוד: "זה היה משחק של 0:0, או משחק עם גול לפה או לשם, ולא היינו מספיק איכותיים לתת את הגול הזה. משחק טקטי יוצא מן הכלל ומשחק הקרבה יוצא מן הכלל שלנו. ככה אני רוצה לראות את הקבוצה שלי. אני רוצה יותר איכות בחלק הקדמי, החלטות יותר טובות. הייתה חסרה לנו טיפה איכות, אבל החבר'ה עשו משחק מצוין ואין לי טיפת ביקורת עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully