וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "גאה בשחקנים על ההצגה, אך כועס על 20 דקות נוראיות"

עודכן לאחרונה: 17.12.2022 / 23:35

מאמן בית"ר על אחד המשחקים "הכי משוגעים שאימן בהם": "אנחנו קבוצה אחרת מפתיחת העונה, שועה? הקרדיט על השינוי מגיע לו". ניקולאסקו על כיבוש השער השני: "לא חוסר כבוד, נהמו לעברנו וכך הגבתי". קארצב על הרחקתו: "סערת רגשות שלא הצלחתי לשלוט בה"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 3:6/ספורט1

זה היה קשה, מלהיב ומורט עצבים לפרקים, אולם בסופו של דבר הצליחה הערב (שבת) בית"ר ירושלים לשרוד לנצח 3:6 בטדי את מכבי נתניה. הקבוצה של יוסי אבוקסיס סיפקה מחצית ראשונה מרהיבה בה הוליכה 0:4 מרגלי יון ניקולאסקו (4, 10), דנילו אספרייה (19) וטרזייה תומא, אך נרדמה במחצית השנייה ואפשרה לאיגור זלאטנוביץ' (60, 72) ועדן קארצב (59) לצמק, ולגרום לדפיקות לב רבות ביציעים. אותו קארצב אף הורחק, ניקולאסקו סגר עניין (79, 90+3), חגג רביעייה מופלאה והעלה את הצהובים-שחורים למקום השביעי בטבלה, לפחות באופן זמני. איזה משחק.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"מהמשחקים המשוגעים שאימנתי בהם". אבוקסיס/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס סיכם: "זה אחד המשחקים הכי משוגעים שאימנתי בהם. מחצית ענקית ואז 20 דקות נוראיות שלנו, לא זוכר 20 דקות כאלה נוראיות של קבוצת כדורגל. נבהלנו מכלום, זה הפוך ממה שביקשתי במחצית. במשחק כזה שעושים הצגה אפשר לסלוח, אבל צריך לנתח מה לא לעשות במשחק כדורגל, כועס על הדקות האלה מצד אחד, ומצד השני גאה על תצוגה גדולה".

"אנחנו קבוצה אחרת מפתיחת העונה. בשבעה משחקים הראשונים פתחנו עם אילוצים, ללא שחקנים ועם פצועים, היום זה נראה אחרת. גם בהפסדים למכבי חיפה והפועל תל אביב היינו מצוינים, אנחנו במגמת שיפור אבל חייבים להפסיק לספוג שערים כאלה, זו נורה אדומה גדולה בשבילנו".

על ירדן שועה: "המאמן נותן את הכיוון, השחקן עושה את השינוי. לא רוצה לקחת קרדיט, הוא עשה את השינוי בעצמו. הוא בשנת חוזה והבין שהוא היה בבעיה קשה אם היה ממשיך ביכולת מפעם. בחודשיים האחרונים השינוי שלו הוא משהו מופלא. הוא ילד טוב, שחקן מצוין, עובד על המגרש הגנתית והקרדיט מגיע לו. צריכים להמשיך להשתפר, להיות קבוצה יותר קשה הגנתית, ואם נעשה את זה נוכל להסתכל יותר קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יון ניקולאסקו, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הופעה חלומית. ניקולאסקו/ברני ארדוב

כובש הרביעייה יון ניקולאסקו: "אני מאוד שמח, התחלתי אחרי המונדיאל עם גביע הטוטו וכבשתי. הבעיה שלנו היא שאנחנו קבוצה צעירה. אנחנו צריכים לשחק פשוט יותר, התחלנו לעשות טעויות במחצית השנייה. אני חושב שנתניה גם קבוצה טובה, הם שיחקו טוב".

אחרי השער השני: "זה לא היה חוסר כבוד לכבוש ככה. הם נהמו לעברנו וזאת הייתה התגובה שלי לקהל שלהם. אני כובש, אני חוגג וזאת ההחלטה שלי".

רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ערב קשה לנתניה. קוז'וך/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך סיכם: "ברור שאסור לספוג שישה שערים. מה שהיה מבחינה הגנתית במחצית הראשונה זאת הגנה עצובה. מבחינתי שהשחקנים שלי לא משחקים בעקרונות הברורים שלנו ככה זה יראה".

על ההרחקה של עדן קארצב: "זה חבל, זה קרה ונטפל במה שצריך. לא שמתי לב בדיוק מה קרה, שטותי".

"מה שלא עבד זה שנתנו להם ללחוץ אותנו, דיברנו כל השבוע שלבית"ר יש שחקנים איכותיים ושאם ניתן להם את ההזדמנות הם ינצלו אותה. זה בדיוק מה שקרה במחצית הראשונה. בסופו של דבר יש דרך שאנחנו הולכים בה. הפסד, ניצחון או תיקו לא ישנו את הדרך. יותר כיף וקל לעשות את זה אחרי ניצחונות. לא חלמתי בחלומות הכי ורודים שאנצח עד סוף הקריירה שלנו. חושב שהתמודדנו יפה במחצית השנייה, אבל צריכים להבין מה הדרך שלנו ולחזור אליה מהר".

עומרי גנדלמן הוסיף: "ירדנו למחצית בתחושה שאפשר להראות אופי ולהציג את הכדורגל שלנו במחצית השנייה. זה נשמע מופרך, אבל ידענו שיכולנו לחזור למשחק. הייתה לנו הזדמנות, לא ניצלנו אותה. לספוג ארבעה במחצית הראשונה במתפרצות זה לא מתקבל על הדעת, נצטרך לראות אחרי המשחק מה היה ולתקן. יש לנו צוות טוב שאפשר לסמוך עליו שיעזור לתקן עד המשחק הבא".

בסיום המשחק עדן קארצב העלה לרשתות החברתיות פוסט ובו התנצל על ההרחקה: "אחרי היום אני רוצה לבקש סליחה מכולם, מהאוהדים, מהחברים, מהמשפחה ובעיקר מהחברים לקבוצה. אני מאוד מצטער על מה שקרה היום. זו סערת רגשות שלא הצלחתי לשלוט בה. אני באמת רוצה לבקש סליחה מכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully