וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "קבוצות מתגוננות נגדנו? כנראה שעשינו משהו טוב"

מאמן הפועל ירושלים אחרי ה-0:0 מול חדרה: "טבעי שאנו לא חדים אחרי הפגרה, הסיבוב הראשון לא היה פוקס". נימני: "תוצאה טובה, השחקנים משכו את עצמם למקסימום"

הפועל חדרה והפועל ירושלים קיוו להתאושש מההדחה מגביע המדינה בידי קבוצות מהליגה הלאומית, אך אכזבו גם היום (שבת) במחזור שפתח את הסיבוב השני בליגת העל עם 0:0 חלש. עם החזרה מפגרת המונדיאל, גם המאמנים יודעים שהקבוצות שלהן עדיין לא חזרו לכושר משחק מלא ו-90 דקות היום בנתניה היו סימן בולט לכך.

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
"כנראה שעשינו משהו טוב". אריה/דני מרון

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה סיכם: "זו פעם שנייה השבוע שאנחנו משחקים 90 דקות מול קבצה שמתגוננת 20-30 מטר מהשער. כנראה שעשינו משהו טוב בסיבוב הראשון שקבוצות משחקות נגדנו ככה. בהתקפה אפשר לעשות את הדברים היותר טוב, מהר וחד. הגיע לנו לנצח, אבל בסיבוב הזה יהיה יותר קשה. אם לא מנצחים, לפחות שלא נפסיד".

על היכולת של גיא בדש: "ממש לא מאוכזב ממנו, הוא חוזר מפציעה ולא האמנתי שישלים 90 דקות. אנחנו קצת לא חדים אבל בדברים שצריך לעשות מבחינת עקרונות המשחק אנחנו בסדר, צריכים להשתפר בפעולות האישיות".

על פגרה באמצע עונה: "אף אחד לא רגיל לפגרה הזו. זה טבעי שלא חדים, זו כמו תחילת עונה חדשה. האם הפגרה באה בזמן טוב? זה לא משנה, זאת עובדה. רצינו לנצח ושיחקנו לא רע בכלל, ייצרנו מספיק מצבים. רוצים לעשות סיבוב כמו הסיבוב הראשון, לא יודע אם נעשה שוב 23 נקודות. צריכים להמשיך את הכדורגל שאנחנו משחקים עכשיו, לחזור לכושר משחק וחדות. אנחנו קבוצה טובה, הסיבוב הראשון שלנו לא היה בפוקס".

הקפטן גוני נאור הוסיף: "באנו בגישה לנצח ולפתוח פער מהמקום החמישי, כן הגענו למספיק מצבים, חדרה לא קבוצה קלה, היא נלחמת. תמיד זה מחמיא שמסתגרים נגדנו, זה לא יותר קל, אבל צריכים לדעת לנצח ככה ונעשה את זה בהמשך. אני לא מתעסק בעתידי, רוצה להגיע כמה שיותר גבוה עם הפועל ירושלים והמטרה שלנו היא פלייאוף עליון"

אסף נימני, מאמן הפועל חדרה. דני מרון
מרוצה מהנקודה. נימני/דני מרון

מאמן הפועל חדרה אסף נימני הוסיף: "לחזור לשגרה אחרי פגרה של חודש זה לא כל כך פשוט. רואים את זה ברמה הגופנית של השחקנים, הם מושכים את עצמם למקסימום. המטרה של חדרה כרגע היא לאגור נקודות, הבאנו תוצאה טובה למרות שהגענו למצבים שלנו. אולי זה עניין של כושר משחק, בסיטואציה אחרת במהלך העונה אולי זה נגמר ברשת".

נימני נשאל אם הסגנון ההגנתי של חדרה משפיע על התדמית שלו כמאמן לקראת המשך הקריירה: "אני מסתכל על הסיטואציה שאני נמצא בה. המטרה שהציבו בפניי בחדרה היא להישאר בליגה, מה שאני יכול לעשות בשביל לעמוד ביעד זה מה שחשוב. בעלי הקבוצות רוצים לשפוט אותי לפי הסגנון הזה? למאמן רק התוצאות מדברות".

על חיזוק אפשרי בינואר: "יש לנו כוונה לחזק ולרענן את הקבוצה, זה חשוב ונחוץ לנו. אנחנו יודעים את המצב שלנו, אבל האחריות שלי היא להתעסק במה שיש לי. עשינו משחק לא רע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully