וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "קיבלנו בלאק אאוט, המצבים הנייחים הם נקודת תורפה"

מאמן הפועל תל אביב סיכם את ה-3:3 והגן על מרינוביץ', ורד קרא לשחקנים לקחת אחריות. רוני לוי: "זו הקבוצה שיש עד ינואר וזה מסוכן, צריכים להילחם על מקומנו בליגה, לא לחשוב על פלייאוף עליון"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חיפה 3:3/ספורט1

אחרי ההפסד להפועל באר שבע בגביע הטוטו וההדחה המשפילה בגביע המדינה, קטעה הערב (שבת) הפועל תל אביב רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות, כשסחטה מהפועל חיפה 3:3 בבלומפילד נטול הקהל. אליאל פרץ (12), גל אראל (45+4) ואלון תורג'מן (71) כבשו לחיפאים, אלן אוז'בולט (59), אור ישראלוב (78) וניב זריהן (84) השוו עבור סלובודן דראפיץ' הלחוץ, שיקווה לשוב למסלול הניצחונות בשבוע הבא, במשחק החוץ מול בני סכנין. רוני לוי, שספג 13 שערים בשלושת המשחקים הקודמים של קבוצתו, יארח בשבת הבאה את בני ריינה.

מאמן הפועל תל אביב סלובודן דראפיץ'. קובי אליהו
תיקו דרמטי. דראפיץ'/קובי אליהו

סלובון דראפיץ' אמר: "אני מרוצה מהשחקנים שהרווחנו. אנחנו צריכים את כל הסגל, אלו שנכנסו במחצית השנייה עשו שינוי. חבל על שתי הנקודות, אבל אחרי פיגור 2:0 במחצית אי אפשר לבכות על התוצאה. ה-3:3 הזה מספק. למה לא הופענו במחצית הראשונה.? זו שאלת מיליון הדולר - לפעמים אתה מתכנן והשחקנים מקבלים בלאק אאוט. במחצית השנייה נראינו הרבה יותר טוב והיינו מסוכנים. אני מקווה למצוא את הנוסחה".

על הספיגות במצבים נייחים אמר דראפיץ': "אם יכולנו להוסיף 5 ס"מ לכל אחד מהשחקנים... המצבים הנייחים הם נקודת תורפה ואנחנו צריכים לטפל בה".

על סטפן מרינוביץ' שטעות חמורה שלו הובילה לספגה: "הוא לא שיחק שני משחקים והיום חזר. ספגנו, אבל הוא גם הציל אותנו בתוספת הזמן והוא בסדר גמור".

עידן ורד הוסיף: "זה תיקו שהוא כמו הפסד, היינו טובים ועדיפים. אחרי הספיגות הראינו אופי וזה מה שניקח מהיום, גאה במי ששיחק. מאז שאני פה, אני כל הזמן 'ליד' בקטע של השערים, זה לא נדבר לי. אני תמיד נותן את ה-100%, שערים אתן לשחקנים אחרים להבקיע, אין לי בעיה עם זה".

על כך שהקבוצה עדיין לא מתחברת תחת דראפיץ': "כל שחקן ושחקן צריך להיות טוב יותר, צריכים לקחת יותר אחריות. אי אפשר שהמאמנים תמיד יהיו אשמים ואנחנו בסדר גמור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן הפועל חיפה רוני לוי. קובי אליהו
מתוסכל ומודאג. רוני לוי/קובי אליהו

רוני לוי המאוכזב התייחס לתוצאה: "מתסכל מאוד, מאכזב מאוד, היו ציפיות להרבה יותר. לא מתאים לקבל כל כך הרבה שערים בקלות. באף שער שספגנו לא היינו חשופים, התגוננו כל הקבוצה ובכל זאת ספגנו. זה לא עניין של ריכוז, היריבה ברמה שלנו, לפעמים היא מנצחת אותנו במאבקים ולפעמים אנחנו מנצחים. זה עניין של יכולת, אנחנו לא מספיק טובים. חייבים להתחזק ולהרים את עצמנו כי ככה זה לא מספיק. זה מה שיש עד ינואר וזה מאוד מסוכן. יש אווירה שהכל בסדר ואני רואה את זה כמשהו דרמטי. הקבוצה צריכה להילחם על המקום שלה בליגה, מבחינת איכות ורמת משחק אנחנו לא במקום של לחשוב על פלייאוף עליון".

גל אראל: "זה מתסכל מאוד, מאכזב מאוד, ידענו שמבחינתנו זה משחק כמו גמר גביע. התכוננו, עשינו מחצית ראשונה יוצאת מהכלל. בתחילת המחצית השנייה לא ממש הופענו, קיבלנו שער, איכשהו כבשנו את השלישי. להוביל 1:3 ולסיים בתיקו זה מאכזב, אבל בסדר, ננסה לקחת את הנקודות החיוביות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully