וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט ידע "לא להפריע" לקיירי, לברון משכיח שהוא בעונתו ה-20

KD ויתר על הזריקה האחרונה והגארד קלע באזר-ביטר ראשון בקריירה. ג'יימס השתווה לג'ורדן, אופטימיות לגבי פציעת דייויס

תקציר: פנרבחצ'ה - טורק טלקום 82:75/ספורט1

בכדורגל ישנם מקרים בהם המבשל זוכה לקרדיט נרחב יותר מהכובש אחרי שהובקע שער. במקרה של שלשת הניצחון אשר קלע קיירי אירווינג הלילה (בין שישי לשבת) בניצחון ברוקלין נטס על טורונטו ראפטורס, ייתכן שהחלק של קווין דוראנט משמעותי לא פחות מאשר פעולת הקליעה עצמה.

לאחר המשחק שהסתיים ב-116:119 לנטס, KD סיפר שבפסק הזמן האחרון המאמן ז'אק וון תכנן מהלך עבורו, אך הפורוורד ענה שהכדור צריך ללכת לרכז: "הוא כבר היה חם, אז לא רציתי להפריע לו. המשכנו למצוא אותו בדקות האחרונות, הוא קלע כמה זריקות גדולות ופשוט אמרתי 'ז'אק, אני חושב שזה צריך להיות של קיי הפעם'". דוראנט הסביר שאחד משיקוליו היה הציוות של פרד ואנווליט כשומר של אירווינג: "זה לא שהוא שומר רע, אבל הם באותו גובה, לא היה עליו מישהו גבוה יותר אז הרגשתי שהוא יכול להגיע לאיזו זריקה שהוא רוצה, ושהם לא יביאו עליו שמירה כפולה כי הוא היה שובר את זה. אז נתתי לו לשחק אחד על אחד, וזו הייתה זריקה מיוחדת".

המהלך הגדול ביותר בקריירה של קיירי היה כמובן השלשה בשניות הסיום של משחק 7 בסדרת הגמר של 2016, שהסתיימה באליפות שלו עם קליבלנד, אך סל הניצחון הלילה היה הראשון שהוא קלע ממש על הבאזר בכל הקריירה: "זה נובע מהאמון שאנחנו בונים כאן", הסביר הגארד, שהוביל את קלעי ברוקלין עם 32 נקודות בדרך לניצחון חמישי רצוף, וגם מסר אסיסט לשלשה קריטית של יוטה וואטנאבה שהעניקה לנטס יתרון 114:116 כ-15 שניות לסיום: "אני פשוט רוצה להיות גדול בסיטואציות האלה. נכשלתי יותר משהצלחתי. אפשר לומר הרבה על החטאות שלי בזריקות כאלו בעבר, אבל כשאתה מתעלה וקולע אחת, אלה הזריקות שאתה רוצה לזכור".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
ממשיך להדהים גם בעונתו ה-20. לברון ג'יימס/רויטרס

גם בצד הסגול-זהוב של לוס אנג'לס ישנה שביעות רצון הבוקר, לצד תחושת הקלה מסוימת. הלייקרס אמנם ניצחו באופן משכנע את דנבר נאגטס בבית, אך גם ראו את אנתוני דייויס מחמיץ את כל המחצית השנייה אחרי שנחת רע על רגל ימין. לפי דיווח ראשוני ב-ESPN, בקבוצה מעריכים שלא מדובר בפציעה חמורה, אך AD בכל מקרה יעבור MRI כדי לאבחן את הבעיה.

לברון ג'יימס נמצא בתקופה מצוינת, ושבועיים לפני יום הולדתו ה-38, הוא גורם לעולם שלם לתפוס את הראש עם מהלכים שאיש לא מצפה לראות משחקן בשנתו ה-20 בקריירה. אבל זו לא רק ההטבעה המהדהדת שכבשה את מצעדי ההיילייטס והרשתות החברתיות: "המלך" הפך לשחקן המבוגר ביותר שקולע 30 ומעלה בשלושה משחקים רצופים מאז מייקל ג'ורדן בינואר 2002, ובנוסף עקף את האקים אולג'וואן בדרך למקום התשיעי בטבלת החטיפות של כל הזמנים בליגה הטובה בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גם ראסל ווסטברוק עשה לילה היסטוריה קטנה: הרכז הוותיק הפך לראשון בתולדות הלייקרס שרושם טריפל-דאבל כשחקן ספסל יותר מפעם אחת בעונה, לאחר שקלע בניצחון על הנאגטס 15 נקודות, מסר 12 אסיסטים והוריד 11 כדורים חוזרים: "אני מנסה לעשות כל מה שאני יכול כדי להפוך את האחרים לידי לטובים יותר. כל מה שיבקשו ממני, אני אעשה. בשביל זה אני משחק כדורסל, כדי לראות את האחרים מצליחים", אמר ווסטברוק אחרי המשחק, כשהוא מתייחס גם לתרומה של תומאס בריאנט (21 נקודות ו-6 ריבאונדים מהספסל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully