וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל הרצליה נעצרה, צעירי כפר קנא הגדילה יתרונה בליגה א' צפון

מוליכת המחוז הדרומי סיימה ב-1:1 אצל עירוני אשדוד, יום לאחר שמכבי הרצליה הפסידה 5:3 ליבנה. 1:2 למוליכה הצפונית, הפסד ראשון לשפרעם

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 16.12/ספורט1

שבוע לפני הדרבי ההרצלייני, שתי מוליכות ליגה א' דרום איבדו נקודות במחזור ה-12. הפועל הרצליה המדורגת ראשונה סיימה היום (שישי) ב-1:1 אצל עירוני אשדוד ונעצרה אחרי שישה ניצחונות שבהם גם לא ספגה. אלי אלבז העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-42, אבל מולאט גברה השווה אחרי שלוש דקות וקבע חלוקת נקודות.

מכבי הרצליה מפגרת אחרי יריבתה העירונית בארבע נקודות, לאחר שנחלה ביום חמישי את הפסדה הראשון העונה - 5:3 בבית למכבי יבנה במשחק משוגע. יאיר שפונגין כבש כבר בדקה השלישית, יבנה המדורגת שלישית הפכה עם הקשתות של בני נתן (28) ויגיל אוחנה (35) וגם עלתה ל-1:3 מרגלי ניב מזרחי הצעיר (53), אבל עידו אקסברד השווה בשני פנדלים (65 ו-78). לשתי הקבוצות היו הזדמנויות להכריע את קרב הצמרת, והאורחת היא זו שעשתה זאת מרגלי המחליף ניר שרון (86) ובני נתן שהשלים צמד (90+2).

הרביעית בטבלה הפועל כפר שלם התעללה באחרונה שמשון כפר קאסם עם 0:7 קליל. עבדאללה אבו עאבד כיכב עם שלושער (43, 56 ו-64) וגם אליאור משעלי (9), דולב בלולו (19), אופק עובדיה (77) ושון מלכה (85 בפנדל) השתתפו בחגיגה.

משחקים נוספים:

הפועל בקעת הירדן - מ.כ. ירמיהו חולון 0:1
הפועל מרמורק - עירוני כסייפה 0:2
מ.ס. דימונה - מכבי שעריים 1:1
עירוני מודיעין - שמשון תל אביב 1:1
בית"ר תל אביב בת ים - בני אילת 0:5

אוהדי איחוד בני שפרעם. מאור אלקסלסי
הפסד ראשון בליגה. אוהדי בני שפרעם/מאור אלקסלסי

גם בצפון יש מוליכה עם ארבע נקודות יתרון בפסגה, וזו מ.ס. צעירי כפר קנא המפתיעה שניצחה 1:2 את מכבי קרית אתא ביאליק. אנס נאסר (36) ומוחמד עוואדה (52) כבשו לקבוצה של הישאם זועבי, חנן ביטון צימק (67).

איחוד בני שפרעם, שסיפקה מותחן בגביע המדינה עם 4:4 מול הפועל חיפה והפסידה רק בפנדלים, שילמה את מחיר העייפות והפסידה לראשונה העונה - 1:0 בבית לבקה אל גרבייה שגם חלפה על פניה ועלתה למקום השני. ראם ג'והג'אה המחליף הכריע את המשחק בדקה ה-74.

מ.ס. צעירי טייבה, המדורגת רביעית בטבלה, ניצחה 0:2 בחוץ את הפועל כפר קנא והיא נמצאת מרחק חמש נקודות מהפסגה. סלים עמאש (69) ואחמד רביע (88) כבשו לזכותה.

משחקים נוספים:

הפועל בני זלפה - הפועל רעננה 2:2
הפועל כאוכב - עירוני נשר 0:1
מכבי נוג'ידאת - הפועל מגדל העמק 1:0
מ.ס. טירה - מכבי טמרה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully