וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארי שטינברג מונה ליו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל

עודכן לאחרונה: 16.12.2022 / 11:36

דירקטוריון המנהלת אישר את מינויו של היזם (48), שיחליף בתפקיד את שמואל פרנקל: "מאחל לו שיצעיד את המנהלת להישגים רבים"

ארי שטינברג מונה היום (שישי) ליו"ר החדש של מנהלת ליגת העל בכדורסל. ההחלטה התקבלה לאחר הליך מסודר אשר התקיים בחודשים האחרונים וכלל הקמה של ועדת איתור שבחנה מספר מועמדים עד להחלטה הסופית של הדירקטוריון המונה 16 דירקטורים. יו"ר מנהלת הליגה הנוכחי, שמואל פרנקל יסיים את תפקידו אחרי כהונה של 10 שנים ויערוך ליושב הראש החדש חפיפה מסודרת, כשהכניסה הרשמית של שטינברג לתפקיד תהיה בתחילת חודש ינואר 2023.

ארי שטינברג (48) הוא יזם אשר החל מ-2019 מכהן כמנכ"ל אשמורת, מועדון האשראי של הסתדרות המורים. שטינברג מגיע עם ניסיון של למעלה מ-30 שנים הכוללים תפקידי ניהול בכירים במגזר הציבורי. תפקידיו הקודמים כללו כהונה כמשנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי, יו"ר הדירקטוריון של מועדון הצרכנות 'שלך', יו"ר הדירקטוריון של קרן ההשתלמות 'קרן רום'. את דרכו החל כאחד המייסדים וכמנכ"ל שותף ברשת ההמבורגרים 'בורגוס' (BBB). שטינברג הוא בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים, הוא מתגורר בהרצליה, נשוי לנועה ואב לשלושה.

ארי שטינברג יו"ר מנהלת הליגה. מנהלת הליגה בכדורסל, אתר רשמי
המחליף של פרנקל. ארי שטינברג/אתר רשמי, מנהלת הליגה בכדורסל

יו"ר מנהלת הליגה היוצא, שמואל פרנקל: "אני מברך את חברי הדירקטוריון על הבחירה של ארי שטינברג וכמובן את ארי עצמו על כניסתו לתפקיד. אני מאחל לו הרבה הצלחה, שימשיך את הדרך ויצעיד את המנהלת והליגה קדימה לעוד הישגים וכיבוש פסגות חדשות. אין לי ספק שבסדר היום של המנהלת יש מספר אתגרים שארי יחד עם הצוות והדירקטריון יהיו חייבים לטפל בהם ולהצליח. נראה לי שבחרנו במועמד ראוי, רעב לעשייה, אוהב כדורסל שיעמוד בראש המחנה ויוביל את הליגה והכדורסל הישראלי בכלל. אסיים בקרוב כהונה של עשר שנים נפלאות, אמסור את השרביט בלב שלם ואמשיך לעמוד לצידו ולצד המנהלת בכל עת".

ארי שטינברג, יו"ר מנהלת ליגת העל הנכנס: "אני מודה על הבעת האמון של חברי הדירקטוריון ומצפה להתחיל את התפקיד ולעבוד בשיתוף פעולה עם מנהלת הליגה ואנשי המקצוע הטובים בתחום. אני רוצה להודות במיוחד ליו"ר שמואל פרנקל על כל העבודה הנפלאה שהוא עשה לאורך השנים. מטרתי כיו"ר היא להמשיך ולקדם את ענף הכדורסל בישראל ולהוביל את הליגה להישגים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully