וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאריות של החיים: הדילמה סביב החזרה האפשרית של מיכאל אוחנה לבית"ר

מיכאל אוחנה דחה את הצעת בית"ר ירושלים בקיץ וחתם במכבי נתניה. לאחר שהשידוך לא צלח והצדדים ניתקו מגע, הקשר רוצה לחזור לשחק בינואר תחת אבוקסיס. מה קרה בנתניה, מה כבר לא ישתנה אצל אוחנה והאם צריך להשלים עם העובדה שהוא כבר לא יחזור להיות השחקן מלפני הפציעה?

תקציר: הפועל עפולה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

למיכאל אוחנה היה בסך הכל שליש אחרון טוב של העונה האחרונה בבית"ר ירושלים תחת יוסי אבוקסיס. אולי שליש העונה היחיד בו תרם משהו לבית"ר בשלוש שנות החוזה היקר שלו (בנוסף לרכישה מבאר שבע בסכום של 8 מיליון ש"ח), כאשר לאורך רוב התקופה הוא היה פצוע, פיזית או מנטאלית והתקשה להתאמן באופן קבוע או להיות חלק קבוע מהסגל.

בקיץ האחרון הציעה בית"ר לאוחנה שכר של כ-120 אלף דולר נטו, אוחנה דחה את ההצעה. היה זה עוד לפני שברק אברמוב רכש את הקבוצה ויוסי אבוקסיס אסף שחקנים בשכר חייל פלוס, אך המאמן לחץ בעניין ולקשר הוגשה הצעה ראויה לעונה נוספת בצהוב שחור, אותה הוא העדיף לדחות בתקוה למצוא חוזה טוב יותר או קבוצה אטרקטיבית בה יוכל להתקדם מקצועית וכלכלית טוב יותר.

לגיטימי מצד מיכאל אוחנה היה לדחות את הצעת בית"ר, במיוחד לאור המצב בו הייתה, אך הזמן רץ וההצעות לא הגיעו. בסופו של דבר נוצרה סיטואציה בה מכבי נתניה חשבה שתוכל להיעזר בשורותיו ולמצוא לו מקום בפאזל, לא לקח הרבה זמן עד שהצדדים הבינו כי זה לא מתחבר והחליטו להיפרד, או כמו שאמרו בנתניה: "אחרי כמה שבועות היה ברור שזה שידוך לא מוצלח".

מיכאל אוחנה שחקן מכבי נתניה לפני אלמוג בוזגלו שחקן סקציה נס ציונה. ברני ארדוב
שידור לא מוצלח עם מכבי נתניה. מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

לא ברור מי בנתניה היה אחראי על ההחתמה שלו, אך מהר מאוד בני לם ידע לומר למי שרצה לשמוע כי בקבוצה ששואפת ליישם את שיטת הלחץ שלו, הוא לא יכול לפתוח עם מיכאל אוחנה בהרכב. וזה לא נגמר כאן, מהר מאוד הבינו בנתניה כי אוחנה זה שחקן שלא מתאים את עצמו לקבוצה והוא מכיר דרך אחת לבוא לידי ביטוי והיא לקבל כדור לרגל ולהתחיל לדרבל לכיוון השער.

חשוב לומר - כשאוחנה בריא ובכושר טוב וכשהכדור אצלו הוא מהדריבלסטים הטובים בישראל. הוא יכול לעבור שחקנים ולייצר מצבים ברמה שלא הרבה שחקנים עושים זאת כאן. יחד עם זאת, עד עתה זה לא מתבטא במספרים, אפילו לבר כהן מהספסל בבית"ר יש בכמה חודשים יותר בישולים מאילו שהיו לאוחנה, שלא לדבר על עקומת השערים שלא התרוממה בבירה או במועדון של אייל סגל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה. דני מרון
אולי אבוקסיס יפיק ממנו יותר? מיכאל אוחנה במדי בית"ר/דני מרון

מיכאל אוחנה כבר לא ישתנה. הוא עוף מוזר ושחקן שלא מוכן בשלב הזה להתאים את עצמו אלא מציע את הכישרון שלו והעבודה על המגרש בדרכו. יוסי אבוקסיס נהנה מכך בשנה שעברה ועדיין לא היה מתנגד לראות אותו חזרה בבית וגן, אין לו תקוות לשנות את הקשר, הוא פשוט מאמין שבדרכו יידע להפיק ממנו תועלת, אך לבית"ר יש סדר עדיפויות לרכש. היא צריכה שוער, אולי היא תצטרך בלם, קשר אחורי גם על הפרק, עוד כנף במקום גררו שבדרך החוצה, ישנם שלושה משחקים עד פתיחת החלון ורק אז יוסי אבוקסיס יעשה הערכת מצב מחודשת בנוגע לשחקני הרכש להם הוא זקוק.

בכל מקרה, גם אם יוחלט ללכת עליו, בית"ר לא תשלם לאוחנה את השכר שיש לו בנתניה. נוצר קשר בין אוחנה לבין כפיר אדרי לפני שבועים אך מאז בבית"ר קיבלו החלטה שלא להחליט בשלב הזה. אם אוחנה ירצה לשחק בבית"ר הוא יצטרך להבין שתמורת הבמה הזאת עד לסיום העונה הוא יצטרך להתפשר וגם לאפשר לבית"ר אופציה לעונה הבאה במחיר סביר אחרת בקבוצה יוותרו על שירותיו. לאן זה הולך? כשיגיע הרגע נדע. מה שכן, אם זאת לא בית"ר, אוחנה יתחיל לרדת לקבוצות קטנות ופחות משמעותיות ואולי יחתום רשמית את ירידתו מהבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully