וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הרביעית בתולדותיה: מכבי תל אביב עלתה לרבע גמר גביע האתגר

הצהובים ניצחו 2:3 את פאוק סלוניקי במשחק הגומלין, ולאחר הניצחון במפגש הראשון בין השתיים, הבטיחו עלייה לשלב הבא במפעל האירופי שם יפגשו את אומוניה ניקוסיה מקפריסין

אלופת המדינה בכדורעף, מכבי תל אביב, עלתה הערב (חמישי) בפעם הרביעית בתולדותיה לרבע גמר גביע האתגר לאחר שניצחה 2:3 את פאוק סלוניקי במשחק הגומלין בין השתיים ביוון. במשחק הראשון בתל אביב, ניצחה מכבי 1:3 את היוונים.

הפתיחה באולם בסלוניקי הייתה שייכת לתל אביבים שהובילו לכל אורך המערכה הראשונה, אותה ניצחו 15:25 והתקרבו משמעותית לרבע הגמר. המערכה השנייה הייתה צמודה יותר, ובמצב של שוויון 10:10 מכבי הצליחה לברוח מעט, היוונים השוו ל-18:18 ובהמשך שמרו על היתרון עד שניצחו 21:25.

במערכה השלישית, כשחניכיו של המאמן גל גלילי יודעים שניצחון בעוד מערכה אחת מבטיח לקבוצה את הכרטיס לשלב הבא, נמשך המשחק הצמוד, כשמכבי הובילה מעט אבל לא הצליחה לייצר יתרון גדול והיוונים נשארו קרובים לאורך המערכה, עד שבחלק האחרון שלה הצהובים הצליחו להגדיל את היתרון וניצחו 21:25.

שתי המערכות האחרונות נערכו לפרוטוקול בלבד, אך היו צמודות ושתי הקבוצות שמרו על רמת משחק גבוהה. במערכה הרביעית ניצחו היוונים 24:26 ובמערכה החמישית ניצחו המכבים מתל אביב 13:15 ונתנו את האות לחגיגות בצהוב.

מכבי תל אביב כדורעף. רינת ורדי, באדיבות מכבי יעדים תל אביב, אתר רשמי
הישג נפלא בגביע האתגר. שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, רינת ורדי, באדיבות מכבי יעדים תל אביב

בשלב הבא תפגוש מכבי תל אביב את אומוניה ניקוסיה מקפריסין. המשחק הראשון ייערך בהדר יוסף. המשחקים ייערכו בחודש ינואר, התאריכים הסופיים יקבעו בקרוב. המשחק הראשון צפוי להתקיים בתל אביב ב-11-13.1 והגומלין בניקוסיה ב-24-26.1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully