וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "לבולוניה יש סגל שיכול להציג שתי קבוצות שונות"

15.12.2022 / 14:51

מכבי תל אביב יצאה ממילאנו לקראת משחק היורוליג אצל וירטוס בשישי (21:30), כשהמטרה לרשום ניצחון חוץ שני ולהיצמד לחלק העליון של הטבלה. המאמן: "נוטים לזלזל במילאנו, אבל לא קל לנצח פה"

שחקני מכבי תל אביב מתאמנים במתקן של מילאנו לפני וירטוס בולוניה/מכבי תל אביב

אחרי שהשיגה שלשום את ניצחון החוץ הראשון שלה ביורוליג, במילאנו, תנסה מחר (שישי, 21:30) מכבי תל אביב להמשיך במומנטום החיובי כשתתארח אצל וירטוס בולוניה במסגרת המחזור ה-14. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום השמיני עם שבעה ניצחונות ושישה הפסדים, ואילו האיטלקים ניצחו חמישה משחקים והפסידו שמונה כשהם מדורגים במקום ה-14.

מכבי תל אביב קיימה היום במילאנו את האימון המסכם שלה לקראת המשחק, ולאחר מכן יצאה באוטובוס לנסיעה של כשעתיים לבולוניה. בקבוצה סיפרו על אווירה טובה לקראת המשחק, ותחושה שלמרות הסגל המצומצם, שחסר את ווייד בולדווין הפצוע וכשטרם נמצא מחליף לאלכס פויתרס, הם מאמינים ביכולתם לנצח משחק נוסף בחוץ ולעשות צעד בחזרה לעבר צמרת המפעל.

"אנחנו רוצים להמשיך את החצי השני שהיינו אגרסיביים, שלטנו בריבאונד והיינו באמת מרוכזים. למרות שאנשים נוטים לזלזל במילאנו לאחרונה, זה לא קל לנצח פה", אמר עודד קטש לקראת המשחק. "וגם בולוניה, אתמול ראינו אותם משחקים הרבה יותר טוב נגד אלבה ברלין, גם להם יש שחקנים מנוסים וסגל של עשרה שחקנים שיכול להציג שתי קבוצות - אחת יותר התקפית ומהירה, אחת יותר הגנתית ואיטית, כך שאנחנו צריכים להתכונן לשני סגנונות משחק".

ג'ון דיברתולומיאו, שחקן מכבי תל אביב. Roberto Finizio, GettyImages
מכבי תל אביב מחפשת ניצחון חוץ נוסף באיטליה. דיברתולומאו/GettyImages, Roberto Finizio

וירטוס בולוניה מציגה סגל מנוסה מאוד עם כמה שמות שהיו מהמובילים ביורוליג עד לפני שנים אחדות. הכוכב של הקבוצה הוא איפה לונדברג הדני, שקולע 10.2 נקודות למשחק, כשחוץ ממנו בולט ג'ורדן מיקי עם 9.1 נקודות וגם הסנטר ממאדו ג'ייטה. בין השמות הוותיקים והטובים נמצאים טוקו שנגליה שחזר לאחרונה מפציעה ארוכה, מילוש תאודוסיץ' ודניאל האקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully