וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "לא החלטתי לגבי ההרכב, אבל זה יהיה ג'רפי ועוד עשרה"

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 13:16

תומר עמר יירד לספסל אשדוד מול הפועל באר שבע (שבת, 20:30, ספורט3), ג'רפי ישוב אל בין הקורות. המאמן: "מכירים את הקלישאות לגבי משחק נוסף מול אותה יריבה, המטרה היא לאתגר את השחקנים שיגיעו עם מוטיבציה גבוהה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:2 (גביע המדינה)/ספורט1

מ.ס. אשדוד ממשיכה בהכנות לקראת משחק הבית מול הפועל באר שבע בשבת (20:30, ספורט3), מספר ימים לאחר שהפתיעה את מחזיקת הגביע היוצאת בסיבוב ח' של גביע המדינה.

"יש התרגשות לקראת חזרת הליגה מפגרת המונדיאל", אמר רן בן שמעון, "יש לנו משחק שני תוך ארבעה ימים נגד אותה יריבה ואני נמצא הרבה שנים בכדורגל כדי לדעת את כל הקלישאות לגבי זה. המטרה שלי היא לאתגר את השחקנים גם במשחק הקרוב, בדיוק כמו שהיה במשחק הראשון, כדי שיגיעו מוכנים עם מוטיבציה גבוהה. יש השפעה לעובדה שכבר שיחקנו נגדם השבוע, אבל יש עוד הרבה גורמים משתנים. אנחנו מגיעים למשחק נגד יריבה איכותית שנמצאת בצמרת אבל אנחנו מרוכזים בעצמנו ומגיעים במטרה להשיג תוצאה טובה".

על עמדת השוער אמר המאמן: "עוד לא החלטתי ופרסמתי מה יהיה ההרכב, אבל כן, זה יהיה יואב ג'רפי ועוד עשרה".

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"מרוכזים בעצמנו ומגיעים במטרה להשיג תוצאה טובה". בן שמעון/לירון מולדובן

תומר עמר, השוער שלישי ששיחק בשני המשחקים האחרונים וכעת יירד לספסל, סיכם את השבוע האחרון שעבר: "השבוע האחרון היה בלתי נשכח עבורי, ללא ספק השבוע הכי גדול בחיים שלי - רשמתי הופעת בכורה נגד ריינה, וארבעה ימים לאחר מכן פתחתי במשחק הגביע נגד הפועל באר שבע. לפני המשחק באופן טבעי היו קצת לחצים וציפיות אבל ברגע שהמשחק התחיל הכל השתחרר והרגשתי הכי כיף בעולם, וככל שהתקדמו הדקות זה התחיל להרגיש לי יותר טבעי, וכבר לא הרגשתי שזה המשחק הראשון שלי".

עמר הוסיף וסיפר: "לפני המשחק המועדון לא החדיר בי לחץ, ההיפך, הרגשתי שהם סומכים עלי ומאמינים בי. ידעתי שיש לי רק מה להרוויח ולקינוח עשינו ניצחון מדהים אחרי משחק הקרבה אדיר של כולם, ואין מאושר ממני לסיים משחק חשוב כזה עם העפלה לשלב הבא בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully