וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי נפצע בכתפו השמאלית ויעדר מספר שבועות

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 22:50

הכוכב שנפצע בכתפו עבר MRI, לא יקח חלק במסע משחקי החוץ ויחזור רק ב-2023. וושינגטון ספגו מדנבר 98 נקודות בצבע - שיא NBA

עם כל הכבוד להפסד מול אינדיאנה - ההפסד הרביעי שלה בחמשת המשחקים האחרונים - יש משהו שמעסיק עוד יותר את גולדן סטייט: מצבו של סטפן קרי. שתי דקות לסיום הרבע השלישי, ניסה הכוכב לחטוף כדור מג'יילן סמית', נפצע בכתפו ורץ לספסל. לאחר מכן נלקח לחדר ההלבשה, להמשך טיפול. לפי ESPN, הגארד הנהדר היה במצב רוח טוב בסיום המשחק, אך מיעט להשתמש בידו השמאלית. כעת, מתברר שתוצאות בדיקת ה-MRI בישרו רע מבחינתה של האלופה שתאלץ להסתדר ללא הרכז בשבועות הקרובים, כך דיווח אדריאן ווג'נרובסקי, כתב רשת ESPN.

"בדקתי איתו ממש במהרה, אבל לא היה לנו הזדמנות להיכנס לעומק הדברים", אמר סטיב קר על מצבו של הכוכב אתמול בלילה. "לסטף תמיד יש נקודת מבט אופטימית לגבי החיים, אז הוא היה במצב רוח טוב.". לפי דיווחים בארצות הברית, קרי יטוס עם חבריו לפילדלפיה, אך יחמיץ מספר משחקים, אשר כוללים את כל מסע משחקי החוץ של הווריירס, שיסתיים ב-26 בדצמבר בממפיס.

לפני הפציעה היה קרי נפלא כהרגלו כשקלע 38 נקודות ב-30 דקות (11 מ-19 מהשדה, 11 מ-11 מהקו), אך זה לא הספיק לווריירס, שממשיכים לצנוח. "הוא היה מרהיב", התמוגג קר. "הוא שם אותנו על הכתפיים שלו, הוא היה פשוט מבריק".

האלופה מחזיקה במאזן חוץ עגום של 13:2 העונה, והפציעה של קרי הצטרפה לזו של אנדרו וויגינס שהחמיץ מספר משחקים. "זו תקופה לא פשוטה והיא תהפוך קשה יותר אם סטף יחמיץ כמה משחקים", הודה קר. "צריך להרים את הראש ולהמשיך להילחם, זו עונה ארוכה ואני משוכנע שכשאנחנו בריאים, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. רויטרס
יחסר לגולדן סטייט. קרי/רויטרס

וושינגטון ממשיכה בשקיעה שלה, עם הפסד שמיני ברציפות - הרצף העגום ביותר שלה מאז 2012. הוויזארדס נכנעו 141:128 בידי דנבר, כשלא מצאו תשובות לניקולה יוקיץ' העילאי (43 נקודות, 17 מ-20 מהשדה, 14 ריבאונדים) וצנחו למאזן של 18:11.

ללא בראדלי ביל וקריסטאפס פורזינגיס, סיפק דני אבדיה 9 נקודות (4 מ-7 מהשדה), 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, אך קבוצתו הציגה הגנה איומה שאפשרה ליריבה לא פחות מ-98 (!) נקודות בצבע - שיא NBA, מאז שהחלו לספור נתונים כאלה בליגה (ב-1996). גם הקודם הוחזק בידי הוויזארדס (96, במרץ 2021).

"הם שיחקו כל כך בקלות", הודה המאמן המפסיד ווס אנסלד, לאחר שקבוצתו אפשרה לנאגטס לקלוע ב-75 אחוז ל-2 (50 מ-67). החדשות הרעות של וושינגטון היא שנותרו לה עוד חמישה משחקי חוץ רצופים במערב, ובסיום המסע הזה, ניתן רק להניח שהמרחק שלה מהמקום העשירי במזרח (המוביל לפליי-אין) יהיה גדול יותר מכעת (2.5 משחקים).

שמועות מרחבי הליגה

* לא רק לוס אנג'לס לייקרס - גם פיניקס ואטלנטה מביעות עניין בבויאן בוגדנוביץ' מדטרויט. הסאנס הוזכרו גם בהקשרם של ג'ון קולינס, קייל קוזמה, אריק גורדון וקיי ג'יי מרטין.

* גם הלייקרס פנו לוושינגטון בנוגע לקייל קוזמה, אך הוויזארדס לא מוכנים לוותר עליו. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא קאם רדיש, שאיבד את מקומו ברוטציה של טום ת'יבודו בניו יורק.

* ביאקוב פלטל מסן אנטוניו מעוניינות שתי הנציגות של לוס אנג'לס, וגם גולדן סטייט.

* דרק רוז נמצא על הכוונת של דאלאס, שכבר צירפה לפני מספר ימים רכז ותיק אחר - קמבה ווקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully