וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכבי ת"א הוא כנראה לא יגיע: "קוסטאס אנטטוקומפו בדרך לפנרבחצ'ה"

אחיו של יאניס, שהוזכר כמועמד לצהובים, קיבל פנייה מאיטודיס ואמור להצטרף לטורקים לאחר שיעזוב את שיקגו, כך לפי דיווחים ביוון

תקציר יורוקאפ: גראן קנאריה - הפועל תל אביב 83:85/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה במאמציה למצוא מחליף לאלכס פויתרס, שנותי בידו וייעדר מספר חודשים. אמש (רביעי) דווח באירופה כי הצהובים מביעים עניין בקוסטאס אנטטוקומפו, אולם אחיו של כוכב ה-NBA יאניס אנטטוקומפו ככל הנראה לא יגיע ליד אליהו, אלא דווקא לפנרבחצ'ה.

שלוש קבוצות הוזכרו בהקשרו של אנטטוקומפו בן ה-25 - מכבי תל אביב, פנרבחצ'ה ופנאתינייקוס. ביוון טוענים שפנר היא המועמדת המוביל במירוץ, לאחר שמאמנה דימיטריס איטודיס כבר פנה לשחקן וקרוב לצרפו, בתקווה לעבות את הקו הקדמי לאור פציעותיהם של נמניה בייליצה וג'ונתן מוטלי.

קוסטאס אנטטוקומפו במדי וילרבאן. Sonia Canada, GettyImages
בדרך ליורוליג? אנטטוקומפו/GettyImages, Sonia Canada

אם וכאשר יגיע לאירופה, זו לא תהיה הפעם הראשונה של אנטטוקומפו ביורוליג, כאשר בעונה שעברה הוא שיחק בווילרבאן הצרפתית. לאנטטוקומפו יש ברזומה טבעת אליפות מהזכייה של הלייקרס ב-2020, זאת על אף שכמעט ולא שיחק.

אנטטוקומפו נבחר במקום ה-60 והאחרון בדראפט 2018, שיחק שלוש שנים בדאלאס, בלייקרס ובקבוצות ליגות הפיתוח של השתיים, עד שהגיע לווילרבאן. אחרי עונה בצרפת הוא שוב ניסה את מזלו בארצות הברית, אך כעת, לאחר שככל הנראה ייפלט משיקגו, הוא עשוי לחזור ליבשת הישנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully