וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפסד לבנות כפר סבא, מכבי ת"א גברים תשחק בסלוניקי

למרות קרב עיקש, נכנעה קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא 3:2 למנורקה הספרדית בגביע האתגר. מכבי ת"א גברים תשחק ביוון עם יתרון 1:3 מהמשחק הראשון

טלי הקס שחקנית הפועל כפר סבא מול מנורקה. יוסי לזרוף,
שחקנית הפועל כפר סבא טלי הקס מול מנורקה/יוסי לזרוף

קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא בכדורעף הציגה יכולת מרשימה מול אוורסה דה מנורקה, כשפעמיים חזרה מפיגור במערכות והיתה קרובה לניצחון, אבל במערכה החמישית כשהמשחק היה בידיים שלה, משהו השתבש והיא הפסידה 3:2 במשחק הראשון במסגרת גביע האתגר האירופי.

זה היה אחד המשחקים הגדולים בכדורעף הנשי שנראו בארץ: משחק בקצב טוב וביכולת אישית טובה של שחקניות משתי הקבוצות. כפר סבא נתקלה ביריבה ספרדית חזקה, שהעבירה את ההכרעה אליה הביתה במשחק הגומלין שייערך ביום רביעי בשבוע הבא. מנורקה לא הפסידה העונה בביתה, וכדי לעלות לשמינית הגמר הפועל כפר סבא תצטרך להתעלות ולנצח בספרד 0:3 או 1:3. אם כפ"ס תנצח 2:3, העולה תקבע במערכת זהב.

מנורקה ניצחה במערכה הראשונה 20:25. כפר סבא חזרה למשחק עם שלוש חסימות טובות כשניצחה במערכה השניה 23:25 , אחרי שחזרה מפיגור 23:21, והישוותה ל 1:1 הרבה בזכות נקודות חשובות של אנה ויליקי וחסימות של גלית דבש. מנורקה ניצחה במערכה השלישית 18:25, אבל שחקניות כפר סבא לא ויתרו והתעלו על עצמן במערכה הרביעית כשעם הרבה הקרבה ויכולת טובה של יוניסקה בטיסטה והצעירה טלי הקס ניצחו 25:27 והישוו את המערכות ל- 2:2. המערכה החמישית והמכרעת נפתחה טוב מבחינת הפועל כפר סבא, שהובילה בביטחה 5:9 ו- 10:13. מאות האוהדים שעודדו מהיציע כבר הריחו ניצחון. או, אז טעויות שיפוט לצד חוסר ריכוז ושגיאות בהגנה הביאו לשיוויון 13:13. הספרדיות ניצלו את המומנטום ועוד שתי נקודות הספיקו להן לנצח 13:15 ו- 2:3 במשחק כולו. זה היה המשחק ה-50 של מועדון הפועל כפ"ס במפעלים האירופים מאז כינונה של ההנהלה החדשה לפני יותר מעשור, שהעונה נתמכת ע"י קבוצת ח.י. בלטו בכפר סבא: בטיסטה (24 נק'), ויליקי 17 נק', הקס וגלית דבש 10 נק' כ"א.

בסיום אמר מאמן הפועל כפר סבא סבסטיאן דבש: "היה משחק מצויין שלנו ומשחק לחימה. הפסדנו לקבוצה חזקה, אבל לא נפלנו מהן. הן לא הפתיעו אותנו. כמו שהפסדנו, היינו קרובים לניצחון. הבעיה שהקבוצה נמצאת בעייפות מצטברת בשל עומס של 11 משחקים בתקופה מאוד קצרה. אנחנו מאמינים בעצמנו, שום דבר לא נגמר. נבוא לגומלין בספרד במטרה לנצח. אנחנו לא נוסעים לטיול, אפשר לנצח בגומלין".

גל גלילי וגנאדי סוקולוב. מכבי תל אביב,
מרגיש מוכן. גל גלילי עם גנאדי סוקולוב/מכבי תל אביב

הערב (חמישי, 19:55) תשחק מכבי יעדים תל-אביב במשחק הגומלין בשמינית גמר גביע האתגר, כשתתארח ביוון ותפגוש את פאוק סלוניקי. כזכור, במשחק הראשון בהדר-יוסף ניצחו הצהובים 1:3 לאחר משחק מותח וצמוד ובעזרת דחיפה אדירה ממאות אוהדים שגדשו את האולם.

רגע אחרי שהקבוצה נחתה בסלוניקי, התייחס המאמן גל גלילי לאתגר העומד בפני הקבוצה מחר: "אנחנו מרגישים תכונה מיוחדת סביב המשחק שמקיפה את כל המערכת. השחקנים מרגישים שמדובר במשחק שהוא משהו אחר. צפוי לנו משחק מאוד גדול מול מועדון מפואר וחזק ומרגישים משהו שונה באוויר. מבחינה מקצועית אנחנו מוכנים. יש קבוצה טובה מולנו ונצטרך לשחק מחר טוב מאוד, בטח בבית שלהם, כדי לצאת עם התוצאה שאנחנו צריכים. אני צופה שזה יהיה משחק שיכול ללכת לכאן או לכאן ומבחינתנו כל נקודה חשובה".

גל הוסיף ואמר: "זה מזכיר משחקים כמו גמר גביע או גמר פלייאוף. ראינו הרבה קטעי וידאו של היוונים וערכנו המון שיחות עם השחקנים. יש לנו בקבוצה שחקנים מקצוענים ששיחקו במעמדים גדולים, אנחנו סומכים עליהם ונותנים להם את השקט הדרוש. ניתן את המקסימום ונרצה לעשות את הכי טוב בתקווה שזה יספיק כי אנחנו רוצים להמשיך הלאה באירופה ולייצר עוד מעמדים כאלו. זה טוב לנו, לשחקנים, למערכת, לספונסר הראשי יעדים בראשות אסף ליבר שתומך בנו וכמובן לשחקנים עצמם. כולנו מבינים את החשיבות, מקווים ומאמינים שיהיה טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully