וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע מוצלח: בני הרצליה ניצחה בחוץ את ריטאס וילנה

אחרי הניצחון המרשים על מכבי תל אביב בהיכל, מחזיקת הגביע יצאה מבירת ליטא עם 90:101 בליגת האלופות של פיב"א, 33 לקמפ. הפועל חיפה גברה על בודיבלניק ביורופקאפ

תקציר יורוקאפ: גראן קנאריה - הפועל תל אביב 83:85/ספורט1

ערב מוצלח לכדורסל הישראלי במפעלים של פיב"א, אחרי שבני הרצליה והפועל חיפה (רביעי) רשמו לעצמן ניצחונות חשובים. בליגת האלופות של פיב"א סגנית האלופה גברה בחוץ 90:101 על ריטאס וילנה, בעוד החיפאים המשחקים ביורופקאפ גברו בבית 71:81 על בודיבלניק קייב האוקראינית.

כריס באב, שחקן בני הרצליה. דני מרון
אחוזים רעים, ניצחון מרשים. באב/דני מרון

ריטאס וילנה - בני הרצליה 101:90

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב בהיכל, סגנית האלופה המשיכה בשבוע החלומי שלי עם עוד ניצחון חוץ מרשים, הפעם בבירת ליטא. האורחת ברחה ברבע השני ליתרון 18 בהפסקה, אך ראתה את האדומים מקזזים עם רבע שלישי בו ניצחו 16:31. מחזיקת הגביע עצרה את הסחף בזמן הנכון, כל הדרך לניצחון חשוב בסיום. מוריס קמפ, שקלע 29 נקודות בשבת נגד מכבי תל אביב, התעלה על עצמו עם 33 נקודות. כריס באב הוסיף 16, אך רק ב-5 מ-21 מהשדה.

הניצחון שיפר את מאזנה של הרצליה לשני ניצחונות מול שלושה הפסדים, והחזיר אותה למאבק על העלייה לקראת מחזור הסיום של הבתים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אנתוני היקי, הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
פתיחה טובה לשלב הבתים השני. היקי/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה - בודיבלניק קייב 71:81

החיפאים שחולמים על העפלה לרבע הגמר פתחו ברגל ימין את שלב הבתים השני. המחצית הראשונה ברוממה הייתה צמודה במיוחד, אך רבע שלישי אדיר של 8:25 סגר סיפור. האורחת מבירת אוקראינה ניצחה בעשר נקודות את הרבע הרביעי, אך זה לא הספיק כדי לדגדג את החבורה של שרון דרוקר. אנתוני היקי הוביל עם 16 נקודות, ג'יילן ג'ונס הוסיף 15, עמית שמחון קלע 13 עם ארבע שלשות משש ניסיונות מחוץ לקשת.

חיפה, שפתחה את שלב הבתים השני עם ניצחון, תעפיל לרבע הגמר אם תסיים באחד מבין שני המקומות הראשונים בבית בו משחקות ארבע קבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully