וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבות אישיות: מאור מליקסון ואיסמעיל עאמר פרשו מקורס הפרו

14.12.2022 / 18:05

ויתרו על ליגת העל, בינתיים: השניים שהתקבלו לקורס המאמנים הפתיעו ופרשו אחרי מפגש אחד בלבד. סיבותיהם המלאות בפנים

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:2 (גביע המדינה)/ספורט1

חודש לאחר פתיחת קורס הפרו היוקרתי, החליטו מאור מליקסון ואיסמעיל עאמר לפרוש ממנו. כידוע, על מנת להיות בעלי זכות לאמן בליגת העל, חייבים המחזיקים בתעודת אימון לעבור קורס פרו בן קרוב לשנתיים. התחרות על הקבלה לקורס גדולה מאוד, ובדרך כלל רק 16 מתמודדים זוכים להיכנס לתכנית הלימוד מתוך עשרות ואפילו לפעמים מאה מתמודדים שמגישים בקשה להתקבל.

הקורס הנוכחי, שכאמור נפתח לפני כחודש, יועבר על ידי יילה חוס, שמחליף את וילי רוטנשטיינר שהיה זה שהעביר את הקורס הקודם. מליקסון ועאמר הפתיעו בימים האחרונים את המשתתפים בקורס כשהודיעו בקבוצת הווטסאפ שנפתחה לטובתם כי החליטו לפרוש מהקורס אחרי מפגש אחד.

מאמן הפועל ראשון לציון איסמעיל עאמר. קובי אליהו
מתמקד בעסק האישי. עאמר/קובי אליהו

מליקסון סיפר היום כי החליט לעזוב מסיבות אישיות, אחרי שהבין כי בשנה הקרובה יהיה לו קשה מאוד למפגשים של הקורס. עוזר מאמן הפועל באר שבע סיים באחרונה לכתוב ספר שהפך מאוד מוצלח וקרוב לוודאי שבעתיד ירצה לשוב ולעשות את הקורס על מנת שתהיה לו את התעודה הנחוצה כדי לאמן בליגה הבכירה.

עאמר, שהחל את העונה במאמן אחי נצרת, סיפר כי יש לו עסק קטן לסוסים אותו הוא מתכוון להרחיב בזמן הקרוב, ומכיוון שהוא יוצא לתצוגות סוסים ברחבי העולם הוא לא יכול להתחייב כרגע על השתתפות בקורס, אם כי המטרה הראשונה שלו נותרה לחזור לאמן בקרוב.

יש לציין כי אמנם הקורס מחייב מפגש אחת לחודש, אבל המשימות שניתנות למשתתפים הן רציניות מאוד ודורשות תשומת לב וזמן. כך למשל במפגש הראשון לפני כחודש, חולקו המשתתפים לזוגות, והתבקשו כמשימה לעקוב אחר נבחרת במונדיאל ולבצע מחקר מעמיק עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully