וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוליימאנוב וגורדנה בסכנה למכבי חיפה: "המשחק באשדוד הכי חשוב העונה"

14.12.2022 / 11:40

קשרי הפועל באר שבע ייעדרו מהמפגש בכרמל במסגרת המחזור ה-16 אם יספגו כרטיס צהוב בשבת באצטדיון הי"א (20:30, ספורט3). ויטור ויחזקאל ערכו אימון קל

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:2 (גביע המדינה)/ספורט1

בהפועל באר שבע מבינים שאין להם זמן לאכזבה אחרי ההדחה מגביע המדינה ביום שני מול מ.ס. אשדוד. כבר בשבת הקרובה תגיע שוב הקבוצה של אליניב ברדה לאיצטדיון הי"א למשחק חוץ נוסף באשדוד, הפעם במסגרת ליגת העל (20:30, ספורט3), ובבאר שבע מבינים היטב שאם לא יתעשתו וינצחו את המשחק, הם עלולים למצוא את עצמם מהר מאוד מחוץ למירוץ האליפות. "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה", אמרו הבוקר במועדון.

ערב חזרת ליגת העל מפגרת המונדיאל הפער בין הפועל באר שבע למוליכה מכבי חיפה עומד על 4 נקודות. למכבי חיפה במחזור הקרוב משחק יחסית נוח מול בני סכנין, כך שאם הפועל באר שבע לא תשכיל לנצח באשדוד, הפער ממכבי חיפה יגדל.

שאפי סוליימאנוב, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יצטרך להימנע מספיגת כרטיס צהוב באשדוד. סוליימאנוב/ברני ארדוב

הדבר הנוסף והלא פחות חשוב הוא שבעוד שני מחזורים תצא הפועל באר שבע לכרמל למפגש ישיר נגד מכבי חיפה, משחק שאחריו בסיטואציה מסויימת היא יכולה להתרחק לגמרי מהאלופה עד לכדי 10 הפרש. בעקבות הדברים האלה, שינה כבר אתמול ברדה את כל ההתעסקות במועדון מההדחה בגביע לליגה בשבת והוא יודע שהקבוצה שלו חייבת לחזור עם נקודות מאשדוד, יהיה אשר יהיה.

מי שיצטרכו להיזהר בשבת מספיגת כרטיס צהוב הם שאפי סוליימאנוב ורועי גורדנה. השניים מתוכננים לפתוח בהרכב ויש להם ערב המשחק ארבעה כרטיסים צהובים. אם יספגו את הצהוב החמישי מול אשדוד, לא ישחקו מול מכבי חיפה בעוד שני מחזורים.

בקבוצה מקווים לראות בחזרה בהרכב את מיגל ויטור ושגיב יחזקאל שמאוד חסרו שלשום בגביע המדינה. השניים נעדרו בגלל מחלה ואתמול בבוקר כבר הופיעו וערכו אימון קל מאוד. גם הלדר לופס שהיה מוצהב בגביע יחזור להרכב. מהסגל ייעדר תומר חמד שאביו אליהו נפטר בלילה שאחרי משחק הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully