וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: מקום 12 לסיליה גולד באליפות העולם בהרמת משקולות

מרימת המשקולות בת ה-24 ממכבי תל אביב, שעלתה לארץ רק לפני שבועיים, סיימה במקום ה-12 באליפות בבוגוטה, ונכנסה לסגל הארד של הוועד האולימפי

סיליה גולד. יחצ,
סיליה גולד באליפות העולם/יחצ

מרימת המשקולות סיליה גולד בת ה-24 ממכבי תל אביב, שעלתה מארה"ב לישראל לפני כשבועיים, סיימה הלילה (בין שלישי לרביעי) במקום ה-12 באליפות העולם המתקיימת בקולומביה.

גולד שהתחרתה ב-76 ק"ג שברה הלילה במהלך התחרות שני שיאים ישראליים. היא השיגה בהנפה 96 ק"ג ובדחיקה השיגה 121 ק"ג - שיא ישראלי חדש. נציין כי במהלך תחרות הדחיקה שברה פעמיים את השיא הישראלי. שיא ישראלי נוסף שקבעה גולד היה בקרב 2 - והוא עומד על 217 ק"ג. בעקבות הישג זה נכנסה סיליה גולד לסגל הארד של הוועד האולימפי בישראל.

גולד השתתפה בקיץ האחרון במכביה ה-21 וזכתה במדליית הזהב.

החלקרח ב-OneIce Arena. יחצ,
החלקה ב-OneIce Arena/יחצ

מרכז ההחלקה הגדול בישראל, oneice arena הפועל באזור התעשייה של מושב תנובות ליד כפר יונה, יוצא במבצע הנחות ענק, 1+1, לכבוד חג החנוכה ולכבוד חגיגות הנוביגוד והשנה החדשה. במסגרת שבוע חנוכה תוכלו לרכוש שני כרטיסים להחלקה על הקרח ב-65 שקל ותקבלו גם סופגניה ושתיה חמה. המחיר הרגיל להחלקה על הקרח לאדם עומד בימים רגילים על 65 שקלים לאדם.

עוד במסגרת חגיגות חנוכה, ייהנו הבאים מבובות שיחליקו על הקרח ויחלקו לאורחים מטבעות שוקולד ולאורך כל היום ייערכו מופעי ראווה של החלקה אמנותית, שיקיימו חברי נבחרת האקדמיה להחלקה אמנותית על הקרח שפועלת במקום, ובנוסף מצפות עוד הפתעות ושלל אטרקציות לקהל הרחב. בסוף השבוע של הנוביגוד, 30 ו-31 בדצמבר, המבצע יימשך ובנוסף תערך בארנה תחרות תחפושות נושאת פרסים, בין המחליקים שיגיעו מחופשים.

Oneice arena - היכל הקרח הגדול והמשוכלל בישראל נחנך ב-2020, אבל נאלץ לסגור את שעריו כמו אטרקציות רבות בישראל בשל הקורונה. המרכז שוכן באזור התעשייה של מושב תנובות (10 ק"מ מזרחית לנתניה בסמוך לכפר יונה בדרך המובילה לכביש 6). הארנה משתרעת על פני כ-5000 מ"ר , וכוללת שני מגרשי החלקה. במקום פועלת גם קפיטריה/מסעדה (פיצה פרגו) המציעה תפריט מגוון במחירים סבירים (50 שקל לפיצה בינונית עם תוספת). אל תשכחו לבוא בלבוש חם.

פרטים על שעות הפעילות אפשר למצוא באתר האינטרנט של הארנה, כמו גם ברשתות החברתיות - פייסבוק ואינסטגרם וכמובן גם בטלפון - 8207*

  • עוד באותו נושא:
  • משקולות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully