וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש מאושר: "ניצחון נהדר בשבילנו, הראינו לב ואופי"

מכבי תל אביב חגגה ניצחון חוץ ראשון ביורוליג, המאמן החמיא לשחקניו: "שמח מהתגובה שלהם במחצית השנייה, בנינו קבוצה כמעט מאפס מבחינת ניסיון"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.12/ספורט1

מכבי תל אביב נחלצה הערב (שלישי) מפיגור דו-ספרתי והשיגה ניצחון חוץ ראשון העונה ביורוליג: 71:77 על מילאנו. לורנזו בראון (20 נקודות) ורומן סורקין (14) הובילו את המהפך והנחילו לאיטלקים הפסד תשיעי ברציפות. ביום שישי מצפה לצהובים עוד משחק בארץ המגף, הפעם אצל וירטוס בולוניה.

המאמן עודד קטש אמר בסיום: "ניצחון נהדר בשבילנו. אני שמח מאוד מההופעה שלנו, הראינו לב ואופי. באנו במחצית השנייה עם הגנה נהדרת, עשינו התאמות במחצית, אני שמח מהתגובה של השחקנים במחצית השנייה. ניצחנו קבוצה עם גודל כזה בריבאונד, זה ניצח לנו את המשחק".

ג'ייק כהן, שחקן מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת''א, אתר רשמי
"כל אחד שעלה מהספסל בא עם הגישה הנכונה. ג'ייק כהן/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת''א

המאמן המשיך: "אני שמח מאוד בשביל רומן, אבל גם קיבלנו תרומה מג'ונדי ומג'ייק, כל אחד שעלה מהספסל בא עם הגישה הנכונה. אני שמח בשביל רומן וגם מאיך שלורנזו חיפה על ההיעדרות של ווייד בולדווין. בונזי הוא שחקן מפתח בשבילנו, אין לו את הניסיון ביורוליג, אבל הוא ישיג אותו. הוא נמצא ברמה הזאת, ולא רק הוא, לג'רל מרטין וג'יילן אדאמס גם אין ניסיון. זה לבנות קבוצה כמעט מאפס. הם התאימו את עצמם לאינטנסיביות. במחצית השנייה שיחקנו עם ריווח יותר טוב שעזר לבונזי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully