וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA הודיעו: פרס ה-MVP ייקרא על שמו של מייקל ג'ורדן

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 15:53

פרס השחקן המצטיין של העונה ייקרא על שמו של השחקן הגדול בהיסטוריה. פרס שחקן ההגנה ייקרא על שמו של האקים אולאג'ואן, רוקי השנה על שמו של ווילט צ'מברליין

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.12/ספורט1

פרס ה-MVP הוא הפרס האישי הכי נחשב ב-NBA ומקבל אותו השחקן המצטיין של העונה או הפלייאוף. בליגה החליטו שהחל מהעונה הבאה הפרסים האישיים ייקראו על שם שחקנים גדולים ולכן מעתה פרס ה-MVP ייקרא פרס מייקל ג'ורדן, על שמו של השחקן הכי גדול בהיסטוריה של הענף.

אבל זה לא הכול. גם יתר הפרסים ייקראו על שם שחקן שהכי מייצג את התכונה הזו. כך למשל פרס שחקן ההגנה של השנה ייקרא פרס האקים אולאג'ואן, פרס הרוקי של השנה ייקרא פרס ווילט צ'מברליין, השחקן השישי יהיה על שמו של ג'ון האבליצ'ק. פרס השחקן המשתפר יהיה על שמו של ג'ורג' מייקן ופרס שחקן ה"קלאץ'" של העונה ייקרא פרס ג'רי ווסט.

שחקן העבר מייקל ג'ורדן. GettyImages
מעתה אמרו: פרס מייקל ג'ורדן/GettyImages

"אוסף הפרסים שלנו מייצג חלק מהשחקנים הכי גדולים בהיסטוריה של ה-NBA", הסביר הקומישינר אדם סילבר, "בכל עונה אנחנו נותנים הכרה לשחקן הכי טוב ובמקביל אנחנו רוצים גם להוקיר את אגדות העבר שמגלמים את התארים היוקרתיים האלו". מייקל ג'ורדן בעצמו זכה בתואר הזה חמש פעמים בקריירה שבה הוא זכה בשש אליפויות והיה שש פעמים ה-MVP של סדרת הגמר. הוא נבחר 11 פעמים לחמישיית העונה ורשם לא פחות מ-14 הופעות באולסטאר.

גביע ה-MVP החדש לא רק ייקרא על שמו של מייקל ג'ורדן, אלא גם יכיל ממש סיפורים הנוגעים למי שנחשב לגדול בכל הזמנים: גובהו של הגביע 23.6 סנטימטרים ומשקלו 23.6 פאונד, מחווה למספר החולצה של ג'ורדן (23) ומספר האליפויות שלו (6). חמש הצלעות בגביע הן מחווה לחמש הזכיות של ג'ורדן בתואר ה-MVP וגם התג למטה בעל שישה צדדים, כקריצה למספר האליפויות של ג'ורדן. בנוסף, הגביע בזווית של 15 מעלות לאור 15 שנות קריירה של ג'ורדן ב-NBA והכדור בראש הגביע מורכב מ-23 נקודות, כמספר החולצה שלו כאמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully