וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: ברוח המונדיאל, הוקמו קבוצות ילדים ונוער בכפרים בדואים לא מוכרים בנגב

התכנית שעתידה לגשר בין פערים חברתיים וספורטיים לבין קהילה, החלה להתקיים בשלוש כפרים לא מוכרים. נבחרת הנשים בכדורשער הבטיחה את מקומה ברבע גמר אליפות העולם בפורטוגל. וגם: הממצא של חברת ההייטק הישראלית בעקבות המונדיאל

קבוצות ילדים ונוער בכפרים בדואים לא מוכרים. יחצ,
עתיד חדש בנגב/יחצ

במסגרת שיתוף פעולה חדש בין "פועלים בקהילה" של בנק הפועלים לעמותת שער שיוויון, לפעילות ספורט מעצימה לנוער בפריפרייה, ומכון ריפמן לפיתוח משותף בנגב, הוקמו קבוצות כדורגל לילדים ונוער בכפרים הלא מוכרזים, אשר סובלים מהעדר תשתית פיזית וחברתית בנגב.

התכנית שעתידה לגשר בין פערים חברתיים וספורטיים לבין קהילה, החלה להתקיים בשלוש כפרים לא מוכרים - עבדה, רחמה ובשילוב של נציגות מביר הדאג', כאשר המטרה היא להתרחב ולחבר בין ספורט לקהילות בדרום ולהקים עשרות קבוצות כדורגל אשר יתנו מענה ספורטיבי וחברתי לילדים ולנוער.

תכנית ההמשך מיועדת להיות תחת מכון ריפמן, תוך הפיכת התכנית לתכנית ממשלתית בשיתוף הממשלה המיועדת. הילדים זוכים לסטנדרטים גבוהים, ציוד ואימונים מקצועיים תוך שילוב תוכן חברתי מעצים שמלווה את תכנית האימונים והפיתוח של הדור הבא בנגב.

עלי, נער כבן 12 אשר משתתף בתכנית, אמר: "כיף להתאמן וללמוד יחד עם חברים. אני רוצה להצליח כמו השחקנים של נבחרת מרוקו"

חגי רזניק, ראש מכון ריפמן: "זכינו להיות שותפים לגופים עם מנהיגות כמו פועלים בקהילה ושער שוויון שלא מחכים, ופשוט עושים עבור ילדים ונוער בכלל ובטח באזור הדרום. אני צופה עתיד גדול לתכנית הזאת".

נבחרת הכדורשער. שרי בן דוד,
נבחרת הנשים בכדורשער/שרי בן דוד

נבחרת הנשים בכדורשער ניצחה הערב במשחק השישי בבית המוקדם באליפות העולם את נבחרת אוסטרליה בתוצאה 5:11. עם שישה משחקים ללא הפסד, הבטיחה הנבחרת את מקומה ברבע הגמר.

במחצית הייתה התוצאה 3:7 לישראל. 5 שערים הבקיעה אילהם מחאמיד רוזין, 3 ליהיא בן דוד ו-2 נועה מלכה, צעירת השחקניות. גל חמרני הוסיפה שער אחד.

המשחק הבא והאחרון בבית יתקיים מחר מול פורטוגל. הנבחרת המורכבת משחקניות בית הלוחם תל אביב והשלוחות של בית חינוך עיוורים, כוללת את הקפטנית גל חמרני, ואת אילהם מחמיד רוזין, ליהיא בן דוד, רוני אוחיון, אורי מזרחי ונועה מלכה, ושני כלבי הנחייה דילן של גל, ורודי של רוני. המאמן הוא רז שוהם, עוזרי המאמן - ערן רייק וניזאר מחאג'נה

ענף הכדורשער מיועד לעיוורים וללקויי ראייה. במהלך התחרות משחקות הספורטאיות עם כיסוי עיניים על מנת להשוות את רמת העיוורון שלהן, כשאת מיקום השער הן מזהות על פי סימון על המגרש, ואת מיקום הכדור הן מזהות על פי הפעמונים שבתוכו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ליאונל מסי, שחקני נבחרת ארגנטינה מאוכזבים. רויטרס
עלייה דרמטית בחיפושים/רויטרס

מונדיאל 2022 מגיע בקרוב לסופו וזה זמן מצוין לסיכומים, גם בתחומים אחרים שהושפעו מהעניין שהאירוע עורר, ללא קשר איזו קבוצה אוהדים. כך, לדוגמה, גם בימי שגרה ובמיוחד בתקופה האחרונה, אוהדי כדורגל דורשים יותר ויותר אפליקציות אינטרנט ומובייל המספקות מידע על מועדי ותוצאות משחקי גביע העולם. אפליקציות אלו מספקות למעריצים מרחבי העולם עדכונים בזמן אמת, אפשרות לצפות במשחקים מהנייד, ואפילו מידע על תנאי מזג האוויר למשחק מסוים. הביקוש הגובר למידע גורם לכך שיותר ויותר ממשקי API נוצרים, זוכים לחשיפה ושיתופים ונצרכים לתמיכה ביישומים אלו.

חברת ההייטק הישראלית Rapid, ספקית ה-API Hub הגדול בעולם המאפשר למיליוני מפתחים ועסקים לאתר, להתחבר ולנהל אלפי כלי API, מדווחת כי ראתה מאז תחילת עונת המונדיאל עליה חדה של של עשרות אחוזים בביקושים ובפעילות הקשורה לממשקי API מעולמות הספורט והכדורגל מרחבי העולם. עוד לפני שמשחקי גביע העולם 2022 החלו, זיהתה החברה עלייה דרמטית באנשים שחיפשו ומשתמשים בממשקי API של כדורגל. בחודש האחרון מכל ממשקי ה-API של הספורט ב-RapidAPI Hub, ממשקי API של כדורגל הם הפופולריים ביותר.

לצרכני API יש מספר אפשרויות למצוא את ממשקי ה-API הללו, הפשוטה ביותר היא להקליד "כדורגל" או "מונדיאל" בשורת החיפוש. יש גם קטגוריות שבהן ניתן לעיין בכל ממשקי ה-API של הספורט ב-Hub. לבסוף והכי חשוב, ה-Hub מכיל אוספים המאגדים ממשקי API מובילים המאורגנים לפי נושאים. לדוגמה, אוסף הכדורגל מכיל ממשקי API לתוצאות וסטטיסטיקות כדורגל, תחזיות וסרטונים.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully