וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב גברה 73:103 על שלונסק ורצולאב, בראון נפצע בראשו

האדומים ניצחו את נועלת בית ב' אחרי שלושה הפסדים רצופים ביורוקאפ. אריאל (17) ומקריי (15) בלטו בצד של פרנקו, הרכז נפגע ופונה עם זעזוע מוח לבית החולים

תקציר: הפועל תל אביב גברה 73:103 על שלונסק ורצולאב/ספורט1

אחרי שלושה הפסדים רצופים ביורוקאפ ועלייה למקום הראשון בטבלת ליגת העל, הפועל תל אביב חזרה הערב (שלישי) למסלול גם במסגרת האירופית כשגברה 73:103 על שלונסק ורצולאב הפולנית בהיכל שלמה. האדומים הגיעו למשחק מהמקום השביעי בבית ב' ועלו למאזן של ארבעה ניצחונות וארבעה הפסדים, בעוד היריבה הפולנית נותרה אחרונה בבית ללא ניצחונות.

רגע מדאיג נרשם לקראת סוף החצי הראשון עם פציעתו של ג'ייקובן בראון בראשו, כאשר הרכז של הפועל טופל במשך מספר דקות על הפרקט ופונה על אלונקה לבית חולים. בהמשך דווח כי השחקן איבד את ההכרה, סבל מזעזוע מוח, אך שב להכרה והמשיך לערוך בדיקות רפואיות בבית החולים.

צפו: רגע פציעתו של ג'ייקובן בראון

צפו: רגע פציעתו של ג'ייקובן בראון/ספורט1

במשחק עצמו האדומים הראו שליטה כבר מהפתיחה עם יכולת נהדרת של ג'יי פי טוקוטו (13 נק') שהעלה אותם ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון. הפולנים הצליחו לצמק עם שלשות של קודי ג'סטיס (11 נק'), אבל בראון (7 נק' ו-9 אס') ותומר גינת (12 נק' ו-8 ריב') הובילו ריצת 0:10 בדרך ליתרון 31:52 במחצית.

המגמה המשיכה גם במחצית השנייה, כאשר חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות בצד האדום, ולמרות ניסיון לצמצם את ההפרש ברבע האחרון עם ריצת 5:14 של הפולנים, הפועל תל אביב סיימה את המשחק עם ידה על העליונה עם הגדלת ההפרש ל-30 בכיכובו של אדם אריאל (17 נק', 5/8 מהשלוש) ורשמה ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים.

קלעו להפועל תל אביב: אדם אריאל 17, ג'ורדן מקריי 15, קסבייר מנפורד וג'יי פי טוקוטו 13 כל אחד, תומר גינת 12, עידן זלמנסון 9, צ'ינאנו אונואקו 8, ג'ייקובן בראון 7, גיל בני 6, נבות ינאי 2, אייל הראל 1.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
תומר גינת, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חזרו לנצח גם באירופה. גינת/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

הפועל תל אביב פתחה בחמישייה עם ג'ייקובן בראון, ג'יי פי טוקוטו, קסבייר מנפורד, תומר גינת וצ'ינאנו אונואקו. האורחים מפולין עלו עם ג'רמייה מרטין, דניאל גולביובסקי, אלכסנדר דזיובה, קודי ג'סטיס ואיבן רמליאק. שלשה של גינת קבעה 4:9 לאדומים בשלוש הדקות הראשונות, לפני שמרטין קלע מחוץ לקשת ודזיובה סחט סל ועבירה וצמצם להפרש שלוש בלבד. אונואקו ובראון הוסיפו נקודות מהצבע והגדילו בחזרה את היתרון האדום. טוקוטו העלה את הפועל ליתרון דו ספרתי לראשונה הערב עם סל ועבירה וההפרש צמח ל-13. גיל בני דייק מהקו, ג'סטיס קלע מהצבע והאדומים ירדו ביתרון 17:28.

רבע 2

הפולנים העלו הילוך בפתיחת הרבע השני עם שלשה של ג'סטיס, לא לפני סל מחוץ לקשת מהצד השני של בני שהעלה את הפועל ליתרון 22:35. אדאמצ'ק מיקולאי קבר שלשה גדולה לאורחים, אבל ראה מנגד אסיסט יפה של גינת לעידן זלמנסון שהשאיר את ההפרש על דו ספרתי. בראון קלע שלשה גדולה, סגר ריצת 0:10 ורשם יתרון שיא של 18 נקודות שתי דקות לסיום המחצית הראשונה. הרכז של האדומים נפגע בראשו 1:43 לסיום הרבע וירד על אלונקה מהפרקט. חבריו המשיכו להגדיל את ההפרש עד סיום החצי הראשון וירדו ביתרון 31:52.

בר טימור, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רגעי חרדה על הספסל האדום עם פציעתו של בראון/ברני ארדוב

רבע 3

ג'ורדן מקריי רשם נקודות ראשונות עם פתיחת החצי השני, מנגד ג'סטיס המשיך לבלוט בשורות הפולנים ששלחו את שחקני הפועל פעמים רבות לקו ושמרו אותם על חמש נקודות בשלוש וחצי דקות ראשונות של הרבע השלישי. מקריי סחט סל ועבירה עם הטבעה נהדרת והרים את הקהל על הרגליים אחרי דקות רעות של האדומים. הפורוורד של הפועל המשיך עם היכולת הטובה, מנפורד קלע מתחת לטבעת ושחקניו של פרנקו חגגו מול הגנה רעה של הפולנים וירדו לקראת הרבע האחרון ביתרון 52:73.

רבע 4

אדם אריאל פתח את הרבע האחרון עם סל מחוץ לקשת, אבל ראה את האורחים יוצאים לריצת 3:10 ומצמצמים את ההפרש. אריאל קבר שלשה נוספת והמשיך את היכולת הטובה מהשלוש של האדומים הערב. הפולנים בהובלת רמליאק נראו טוב יותר ברבע הרביעי והקטינו את ההפרש ל-16 נק', חמש דקות לסיום המשחק. הפועל יצאה לריצה של 2:13 בהובלת יכולת נפלאה של אדם אריאל. בסיום, הפועל תל אביב הגדילה את ההפרש ל-30 וניצחה 73:103.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully