וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרו לפלוס: ניו אינגלנד ניצחה באריזונה

הפטריוטס הסתייעו במשחק הגנה טוב כדי להכניע את הקרדינלס 13:27 ולחזור לתמונת הפלייאוף, קיילר מארי נפצע וכנראה סיים את העונה. חדשות טובות לסן פרנסיסקו: הפציעה של פרדי קלה, סמואל יחזור לפני תום העונה הרגילה. מאמן מיסיסיפי סטייט מייק ליץ' מת

לאחר שני הפסדים רצופים, ניו אינגלנד פטריוטס (6:7) חזרה למסלול הניצחונות עם 13:27 על אריזונה (9:4) החלשה במשחק המאנדיי נייט. הפטריוטס שמו על הלוח 20 נקודות ללא מענה, כשחזרו מפיגור 13:7 בזכות משחק ריצה טוב והגנה מצוינת, שכחלק ממהלכיה החזירה פאמבל לטאצ'דאון. מאק ג'ונס רשם 235 יארד ללא טאצ'דאון ועם איבוד, אבל פייר סטרונג וקווין האריס חדרו לאנדזון דרך הקרקע, רייקוון מקמילן החזיר השמטה לאנדזון וניו אינגלנד ניצחה. קולט מקוי סיים עם 246 יארד ואיבוד אווירי.

קיילר מארי, הקוורטרבק הפותח של אריזונה, נפצע דקה וחצי מהפתיחה ובדיקת MRI תגלה האם הוא סובל מקרע ברצועות, שמשמעותו החלמה ארוכה.

עוד מהליגה

  • חדשות טובות לסן פרנסיסקו מצד הפצועים. לאחר שדיבו סמואל נפצע בקרסולו, התברר שגם הלהיט החדש בקבוצה, ברוק פרדי, סובל מפציעה. לסמואל רק נקע בקרסול והוא צפוי לשוב לפני תום העונה הרגילה, פרדי נפצע בצלעות ומוגדר "מיום ליום".
  • דאלאס צירפה את התופס הוותיק טי ויי הילטון בן ה-33, מהתופסים המובילים בליגה בעשור האחרון. הקאובויס עדיין מנסים לצרף גם את אודל בקהאם ג'וניור.
  • מאמן מיסיסיפי סטייט מייק ליץ' הלך לעולמו בגיל 61. ליץ' אושפז בבית החולים בשבת בשל סיבוכים בלבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully