וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש ניבו מודה: "שבוע ענק, לוח המשחקים שמחכה קשוח"

13.12.2022 / 8:10

מכבי תל אביב תפתח את שבוע איטליה במשחק החוץ במילאנו (21:30), כשהמפתחות יהיו בין היתר ריבאונד ההגנה והשליטה בקצב של לורנזו בראון. אוסטין הולינס מוכן להסיר את הכפפות: "צריכים להילחם"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.12/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (שלישי, 21:30) אל הפרקט במילאנו במטרה ברורה לסיים את רצף ההפסדים שלה במשחקי החוץ מפתיחת העונה כשתתארח אצל נועלת טבלת היורוליג ארמני מילאנו. הצהובים, המדורגים במקום השמיני בטבלת המפעל ערב המחזור ה-13, הפסידו עד כה את כל חמשת משחקי החוץ שלהם.

עודד קטש ושחקניו הגיעו אמש בשעות הערב המאוחרות למילאנו ונסעו משדה התעופה ישר לבית המלון. הבוקר תערוך הקבוצה את אימון הקליעות עם דגשים טקטיים, כשעד המשחק מחכים לשחקנים עוד תדריך וידאו מקיף. מכבי תל אביב מלווה בכמות גדולה יותר של אוהדים שיצרו אווירה טובה במטוס, ואותם אוהדים יעשו איתה את הדרך ביום חמישי לבולוניה לקראת המשחק נגד וירטוס ביום שישי.

שני מאבקים מחכים לצהובים במפגש הנוכחי - הראשון הוא ניצחון בריבאונדים, דבר שמכבי תל אביב עשתה היטב נגד ולנסיה בהיעדר אלכס פויתרס, ובצוות המקצועי יודעים שאם יצליחו למנוע ממילאנו כמות גבוהה של הזדמנויות שניות ושלישיות, מצבם יהיה טוב יותר. השני הוא השליטה בקצב. במכבי תל אביב הודו כי יצטרכו לדעת לכוון את הדקות של לורנזו בראון על מנת שלא ייפול מהרגליים, כשג'יילן אדאמס, ג'ון דיברתולומיאו ואף דארן היליארד ואולי גם יפתח זיו אמורים לסייע.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
לא ליפול מהרגליים. בראון/דני מרון

"אנחנו צריכים להילחם", הדגיש אוסטין הולינס, "מילאנו קבוצה טובה, הם מגיעים אחרי שמונה הפסדים. זה לא יהיה קל שם, הם קבוצה טובה. אנחנו צריכים להיצמד לתוכנית המשחק, זה יהיה מאבק ואנחנו צריכים לרצות את זה יותר מהם. אני לא חושב שיש לקבוצה מסוימת יותר או פחות לחץ. לשתי הקבוצות יש שחקנים טובים, לשתי הקבוצות היו תקופות קשות בתחילת העונה. שתי הקבוצות רוצות לנצח, זה יהיה קרב ואנחנו צריכים לשחק ביחד".

"אנחנו צריכים לשים לב לפרטים הקטנים, במיוחד במשחקי חוץ", אמר ג'וש ניבו כשנשאל מה נדרש כדי לנצח במילאנו, "אנחנו לא בבית, אנחנו בלי האוהדים שלנו, אז אנחנו צריכים להקדיש תשומת לב לפרטים הקטנים של המשחק - לדו"ח הסקאוטינג, להרגלים של השחקנים היריבים, מה היתרונות והחסרונות שלהם. דברים כאלה. זה שבוע ענק עבור הקבוצה. זה חשוב שנעשה את המיטב כדי להשיג שני ניצחונות כי לוח המשחקים בדצמבר קשוח. אנחנו צריכים לנסות להשיג כל ניצחון אפשרי. אנחנו צריכים להיות פיזיים, מרוכזים ולשחק חזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully