וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הפסידה גם לברוקלין, 8 נקודות ו-7 ריבאונדים לאבדיה

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 8:06

הוויזארדס רשמו הפסד שביעי ברציפות, הרצף הארוך ביותר ב-NBA. הישראלי קיבל 27 דקות ולא הצליח להושיע, דוראנט בלט עם 30 בצד השני

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.12/ספורט1

התקופה הרעה של וושינגטון נמשכת. הוויזארדס הפסידו הלילה (בין שני לשלישי) משחק שביעי ברציפות - הרצף הגרוע ביותר בליגה - וצנחו למאזן של 17:11, מרחק שני משחקים מהמדורגת עשירית במזרח, מיאמי. הפעם זה נגמר ב-112:110 מול ברוקלין, כשדני אבדיה סיים עם 8 נקודות (2 מ-4 מהשדה, 1 מ-3 ל-3, 3 מ-3 מהעונשין), 7 ריבאונדים, אסיסט אחד ואיבוד אחד.

הישראלי שמר על מקומו בחמישייה של הוויזארדס, ששוב חסרו את בראדלי ביל הפצוע, והצליחו להחזיק מעמד במחצית הראשונה. אלא שקווין דוראנט (30 נקודות, 9 ריבאונדים) וקיירי אירווינג (24 נקודות) לא נתנו להם לחזור. קריסטאפס פורזינגיס, שקלע 20 נקודות ב-24 דקות, נפצע לקראת הרבע השלישי, לא חזר, והסיפור פחות או יותר נגמר.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן ברוקלין נטס קיירי אירווינג. רויטרס
זה לא נראה טוב. אבדיה מול אירווינג/רויטרס

בכך נקטע לו רצף המשחקים בהם קלע אבדיה בספרות כפולות, אחרי שלושה כאלה. היתה זו גם כמות הדקות הנמוכה ביותר (27) בארבעת המשחקים האחרונים, לאחר שבשלושה מהן שיחק 39 ומעלה. החדשות הרעות עבור וושינגטון הן שכעת היא יוצאת למסע של שישה משחקי חוץ רצופים במערב, שעלולים להרחיק אותה עוד יותר מקרבות הפלייאוף. מלבד פורזינגיס, גם קייל קוזמה קלע 20, כשוויל בארטון הוביל עם 22.

מנגד, הנטס במומנטום הפוך. עם שמונה ניצחונות בתשעת משחקיה האחרונים, הקבוצה שכבר הוגדרה כאכזבת העונה עומדת על מאזן של 12:17, ורחוקה חצי משחק בלבד מהמדורגת שלישית במזרח קליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully