וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס פירקה את פנרבחצ'ה, פרטיזן ומדר הפסידו בצרפת

היוונים ניצלו את חסרונם של ווילבקין ומוטלי בדרך לניצחון 67:94 על מוליכת היורוליג, בעוד הגארד הישראלי רשם רק 3 נק' בהפסד 91:87 לוילבראן. ניצחונות גם לריאל מדריד, הכוכב האדום ו-ולנסיה בהארכה

תקציר: פנרבחצ'ה - טורק טלקום 82:75/ספורט1

חמישה משחקי יורוליג, בנוסף לניצחון של מכבי תל אביב מול אולימפיה מילאנו, התקיימו הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-13. במוקד, אולימפיאקוס הביסה את פנרבחצ'ה, ים מדר ופרטיזן בלגרד הפסידו לוילרבאן, ולנסיה ניצחה בהארכה את פנאתינייקוס, הכוכב האדום בלגרד ניצחו בדרמטיות את ז'לגיריס קובנה וריאל מדריד גברה על באיירן מינכן.

שחקן אולימפיאקוס קוסטס סלוקאס. Sonia Canada, GettyImages
ניצחון יוקרתי על מוליכת הטבלה. סלוקאס/GettyImages, Sonia Canada

אולימפיאקוס - פנרבחצ'ה 67:94

אחרי הפסד הבכורה בליגה הטורקית וללא ג'ונתן מוטלי וסקוטי ווילבקין, מוליכת היורוליג רצתה לחזור לעניינים ונתקלה במשוכה קשה בדמות הקבוצה היוונית מפיראוס שפירקה אותה בדרך להפסד שני בשלושה משחקים. כבר ברבע הראשון אולימפיאקוס עלתה ליתרון דו ספרתי של 20 נקודות בניצוחו של סאשה וזנקוב (21 נק') וירדה למחצית עם 31:58. הקצב הגבוה נמשך במחצית השנייה, על אף רבע שלישי טוב יותר של פנר, אבל היוונים הגדילו את ההפרש עד הסיום ורשמו ניצחון שני ברציפות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לוקה וילדוסה, שחקן הכוכב האדום בלגרד. Sonia Canada, GettyImages
עוד ערב ענק. וילדוסה/GettyImages, Sonia Canada

הכוכב האדום בלגרד - ז'לגיריס קובנה 73:77

רצף הניצחונות הפעיל הטוב ביותר ביורוליג המשיך גם הערב עם ניצחונה של הכוכב האדום של ז'לגיריס. הסרבים רשמו ניצחון שישי ברציפות אחרי משחק צמוד בבלגרד, בו הם עלו ליתרון ראשון מאז ה-0:2 שלהם בפתיחת המשחק רק ברבע האחרון. לוקה וילדוסה נצץ עם 27 נק' ונמניה נדוביץ' הוסיף 21 נק' בדרך למהפך לקראת הסיום. גם משחק נהדר של קינן אוואנס (18 נק' ו-8 ריב') לא הספיקו לליטאים בדרך להפסד שלישי רצוף.

יוסופה פאל, שחקן וילרבאן. דני מרון
היו גדולים על מדר וחבריו. פאל/דני מרון

וילרבאן - פרטיזן בלגרד 87:91

ים מדר וקבוצתו רצו לעצור את רצף ארבעת ההפסדים ביורוליג מול הקבוצה מליון במפגש הראשון בין הקבוצות מאז 2003, אבל אחרי חצי ראשון צמוד שהסתיים ביתרון נקודה לסרבים, הצרפתים פתחו מבערים וננדו דה קולו הפציץ 32 נק' בדרך לניצחון שני ברצף של וילרבאן. הגארד הישראלי קלע 3 נק' ב-5 דקות על הפרקט.

שחקן ריאל מדריד וולטר טבארס עם דז'נאן מוסה. Fran Santiago, GettyImages
שרדו מותחן מול הבווארים. טבארס ומוסה/GettyImages, Fran Santiago

באיירן מינכן - ריאל מדריד 68:64

הבלאנקוס המשיכו עם ההתאוששות אחרי ההפסד למונאקו שעצר רצף של שמונה ניצחונות בכל המסגרות, כשגברו על הבווארים במשחק צמוד עם התקפות חלשות מצד שתי הקבוצות. וולטר טבארס (14 נק' ו-8 אס') הוביל את קלעי ריאל מדריד, אקס מכבי תל אביב, אותלו האנטר קלע 14 בעצמו וסייע לחבריו לשמור על הפרש מינימלי עד השניות האחרונות עד שדז'נאן מוסה סגר סיפור מהקו והבטיח ניצחון תשיעי העונה לקבוצת הפאר מספרד ביורוליג. באיירן מינכן חזרה להסתבך בתחתית עם הפסד שני ברצף.

בויאן דובלייביץ', שחקן ולנסיה. דני מרון
הוביל את העטלפים לניצחון בהארכה. דובלייביץ'/דני מרון

ולנסיה - פנאתינייקוס 91:94 (לאחר הארכה)

המשחק המותח ביותר של הערב הגיע דווקא מספרד. העטלפים שהפסידו למכבי תל אביב במחזור היורוליג האחרון, נהנו ממשחק מצוין של ביואן דובלייביץ' (23 נק' ו-8 ריב') וכריס ג'ונס (20 נק' ו-6 אס'), במשחק שהגיע להארכה אחרי נקודות בקלאץ' של דוויין בייקון (22 נק') ודרק וויליאמס (21 נק' ו-9 ריב'). הספרדים עלו ליתרון מוקדם בחמש הדקות הנוספות שהספיק להישאר עד הסיום בתקווה לחזור למסלול הניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully