וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנה חסרה להפועל באר שבע: ויטור ויחזקאל ייעדרו נגד מ.ס. אשדוד

12.12.2022 / 10:39

השניים עדיין חשים ברע ולא ישחקו בגביע (19:30), כשגם לופס המוצהב בחוץ. סוליימאנוב, יוספי וחמד יחזרו. "אשדוד עקצה אותנו בתחילת העונה, לא יהיה קל"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

מיגל ויטור ושגיב יחזקאל עדכנו הבוקר (שני) את הצוות המקצועי בהפועל באר שבע כי הם ממשיכים לחוש ברע ולא יוכלו ליטול חלק במשחק הגביע באיצטדיון הי"א מול מ.ס. אשדוד (19:30). יחזקאל הרגיש אמש קצת יותר טוב ביחס לוויטור, ונכלל ברשימת 21 השחקנים למשחק, אבל השניים שנעדרו אתמול מהאימון המסכם לא יוכלו לשחק. אליניב ברדה יצטרך להחליט האם הוא עולה עם שני בלמים או עובר למערך של שלושה בלמים, כאשר צריך לזכור שמהמשחק ייעדר גם הלדר לופס בשל צבירת כרטיסים צהובים.

למעשה, שלושה מארבעת שחקני ההגנה הקבועים של ברדה לפני פגרת המונדיאל, יחסרו לו הערב וזאת בנוסף למריאנו באריירו שסובל כבר זמן רב מפציעה בברכו וימשיך להיעדר. לעומתם, לסגל צפויים לחזור שאפי סוליימאנוב, תומר יוספי ותומר חמד, שלא התלבשו למשחק חצי גמר גביע הטוטו ביום חמישי מול הפועל תל אביב בשל מחלה.

שגיב יחזקאל שחקן הפועל באר שבע בחימום. מאור אלקסלסי
עדיין חש ברע. שגיב יחזקאל/מאור אלקסלסי

בהפועל באר שבע לא מתרשמים יותר מדי מכך שהשוער השלישי של אשדוד, תומר עמר, יעמוד הערב בין הקורות אחרי שיואב ג'רפי הורחק. "קודם צריך לייצר מצבים ולהיות בכלל מסוכנים מול השער לפני שמדברים בשמחה על זה ששוער לא משחק". בבאר שבע ייצאו כבר בצהריים למלון ויתכוננו למשחק. "אנחנו מחזיקי הגביע וברור שנרצה לשמור על התואר הזה", אמרו הבוקר במועדון. "אשדוד עקצה אותנו בתחילת העונה וניצחה כך שלא יהיה לנו קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully