וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מחכה שגררו ימצא קבוצה ויפנה מקום לזר, איפה ישחק דגני?

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 8:28

אחרי הניצחון בגביע בבית"ר כבר חושבים על נתניה ("המיקום שלה משקר"), אבוקסיס רוצה חיזוק (ומחכה שגררו ימצא קבוצה בחו"ל), התלבטות על העמדה של דגני, השוער הליטאי גרטמונאס בעדיפות עליונה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

שביעות רצון בבית"ר ירושלים מהמעבר לשלב הבא בגביע המדינה לאחר הניצחון אתמול (ראשון) על מ.ס כפר קאסם בטדי 0:4. המאמן יוסי אבוקסיס חשש מאוד לפני המשחק והזהיר את שחקניו, בעיקר לאור היכולת הרעה בגביע הטוטו נגד קרית שמונה, ונראה היה כי ההכנה המנטאלית לאורך הימים האחרונים עשתה את שלה.

שביעות הרצון בצוות המקצועי קיימת מהשילוב של אוראל דגני בקישור, אך מנגד אבוקסיס היה מאוד מרוצה מהתייצבות ההגנה כאשר דגני חזר לעמדה. עם חזרת הליגה תחזור ההתלבטות בנושא, במיוחד לאור העובדה שג'וסואה מחיאס עדיין לא עומד לרשות המאמן ובמועדון ממתינים שיחזור לארץ מונצואלה.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. קובי אליהו
הקלה גדולה, אופטימיות זהירה. בית"ר/קובי אליהו
בר כהן חוגג שער של בית"ר ירושלים ליד אוראל דגני, אור זהבי. קובי אליהו
הצטיין בקישור, חשוב להגנה. דגני חוגג שער עם בר כהן/קובי אליהו

כעת תתפנה בית"ר למשחקי הליגה ולמפגש נגד מכבי נתניה במחזור הקרוב, עליו אומרים בקבוצה: "זה לא יהיה דומה, נתניה קבוצה מצוינת שהמיקום שלה משקר, נצטרך להיות בשיא שלנו אם נרצה לנצח". המועדון צפוי לערוך טקס עבור איתמר ניצן ולירן רוטמן, שעזבו את המועדון בקיץ.

בנוגע לחיזוק, השוער סימון אומוסולה מתאמן אך הסיכויים שיוחתם נמוכים. במועדון עדיין מקווים להחתים שוער בעל שיעור קומה, כאשר גרטמונאס הליטאי בעדיפות עליונה אך נבדקות גם אופציות אחרות. העובדה כי אדוארדו גררו לא בסגל משחק שני ברציפות מצביעה על הרצון להיפרד ולפנות מקום לזר, אך השחקן בשלב הזה לא מעוניין לשחק בקבוצה אחרת בישראל ויעזוב אם ימצא קבוצה בחו"ל.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
רוצה לצרף שחקן נוסף גם לקישור וגם לחלק הקדמי, מעבר לשוער. אבוקסיס/קובי אליהו

אבוקסיס רוצה לצרף שחקן נוסף גם לקישור וגם לחלק הקדמי, מעבר לשוער, ולכן כל הנושא הוא בעייתי בשלב הזה ותלוי ביכולת של בית"ר להשתחרר משחקנים, גם ברמת התקציב. העובדה כי שי אייזן לא בסגל בשני המשחקים האחרונים ואילו אביאל זרגרי משולב מצביעה אולי על שינוי מגמה מבחינת הקשר, ונראה כי המשחקים שנותרו עד לפתיחת החלון יכריעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully